Telia mukana Miss Suomi 2003 -kiertueella

Report this content

Telia mukana Miss Suomi 2003 -kiertueella - missifinalistit välittävät kuvia kiertueelta Telian multimediapalvelun avulla Telia on mukana Miss Suomi 2003 -kiertueella multimediapalvelullaan. Miss Suomi -finalistit saavat käyttöönsä Telian liittymät, multimediapalvelun ja Nokia 7650 -kamerapuhelimen. Finalistit toimittavat päivittäin missikiertueelta ottamiaan kuvia Telian www- sivuille osoitteeseen www.telia.fi/misssuomi2003. Sivusto, jossa kuvat ovat nähtävissä, avataan lauantaina 1. helmikuuta. Sivuille päivitetään joka päivä 8.-9. helmikuuta järjestettävään finaaliin saakka missifinalistien ottamia kuvia. Sivustolta voi seurata missikiertueen tapahtumia, antaa pisteitä missifinalistien ottamille kuville, lähettää missien ottamia kuvia kavereille ja lähettää missifinalisteille toiveita kuvausaiheista. Sivuston osoite on www.telia.fi/misssuomi2003. - Haluamme tarjota suomalaisille mahdollisuuden seurata Miss Suomi - kiertuetta uudella tavalla ja samalla tehdä multimediapalveluamme tutuksi mahdollisimman monelle. Sivuston avulla näytämme millaisia mahdollisuuksia multimediapalvelu tarjoaa käytännön tilanteissa, Telian markkinointijohtaja Ulla Koivula sanoo. Telian multimediaviestit ovat maksuttomia 31. maaliskuuta 2003 saakka. Huhtikuun alusta alkaen yhden multimediaviestin hinta on 0,49 euroa. Palvelu toimii Telian, Soneran, Radiolinjan ja DNA:n liittymien välillä. Telian yhteistyökumppanina kampanjassa on Nokia. Lisätietoja: markkinointijohtaja Ulla Koivula, Telia Mobile, puh. 041 537 0001 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/30/20030130BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/01/30/20030130BIT00440/wkr0002.pdf