Telia yhteistyöhön K-citymarkettien kanssa

Telian lehdistötiedote 14.5.2002 Telia yhteistyöhön K-citymarkettien kanssa - Telian myyntipisteet 25 K-citymarkettiin Telia on sopinut yhteistyöstä K-citymarkettien kanssa matkapuhelinpalveluiden vähittäismyynnissä. Telia perustaa lähikuukausien aikana omia myyntipisteitään Keskon K-citymarketteihin shop-in-shop -periaatteella. Telia testasi jo aiemmin keväällä omien myyntipisteiden sijoittamista K- citymarkettien yhteyteen. Kokeilusta saatiin niin hyvät tulokset, että Telia ja K-citymarket päättivät Telian myyntipisteiden sijoittamisesta pysyvästi 25 K-citymarkettiin Shop-in-shop -periaatteella. - Yhteistyö hyödyttää molempia osapuolia kun pääsemme näin lähemmäksi asiakkaitamme ja samalla K-citymarket saa ammattitaitoiset matkaviestinlaitteiden myyjät käyttöönsä. Olemmekin erittäin tyytyväisiä nyt tehtyyn sopimukseen, jonka myötä voimme palvella asiakkaitamme entistä paremmin, Telia Product Oy:n toimitusjohtaja Janne Holopainen kommentoi. Lisätietoja: toimitusjohtaja Janne Holopainen, Telia Product Oy, puh. 041 500 4219 Telia AB on Pohjoismaiden johtava viestintä- ja tietoliikenneyritys. Sen vuoden 2001 liikevaihto oli noin 57,2 miljardia Ruotsin kruunua. Telia Mobile AB on Telia AB:n tytäryhtiö, jolla on noin 5 miljoonaa liittymäasiakasta Pohjoismaissa ja Baltian alueella. Telia AB on listattu Tukholman pörssin A-listalla. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/14/20020514BIT01090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/14/20020514BIT01090/wkr0002.pdf