Telialta markkinoille uusi valtakunnallinen liittymä

Telialta markkinoille uusi valtakunnallinen liittymä - yksi hinta ympäri vuorokauden Telia tuo markkinoille uuden valtakunnallisen matkapuhelinliittymän. Uusi liittymä toimii Telian omassa GSM 1800 -verkossa. Oman verkon ulkopuolisilla alueilla hyödynnetään kansallista verkkovierailusopimusta. Liittymän myynti aloitetaan tänään. Telian uudessa valtakunnallisessa liittymässä on edulliset ja selkeät hinnat. Puhelut kaikkiin kotimaan matkapuhelimiin ja lankapuhelimiin maksavat 0,16 euroa/minuutti ympäri vuorokauden ja tekstiviestit 0,12 euroa/kappale. Liittymiä myydään Telia-myymälöissä ja Telian myyntipisteissä Citymarketeissa. - Olemme havainneet, että matkapuhelinkäyttäjät toivovat operaattoreiden tarjoavan sellaisia liittymiä, joissa on riittävän selkeä ja edullinen hinnoittelu. Liittymämme vastaa juuri näihin odotuksiin, sillä sen hinnoittelu on hyvin yksinkertainen ja kilpailukykyinen. Samalla hyödynnämme omaa GSM 1800 -verkkoamme, mikä on luonnollisesti meille taloudellisesti kannattavinta, Telia Mobilen vt. maajohtaja Erik Hallberg kommentoi. Telialla on lisäksi valtakunnallinen etukäteen maksettava Telia Prepaid -liittymä. Lisätietoja: vt. maajohtaja Erik Hallberg, Telia Mobile, puh. +46 70 658 16 16 viestintäpäällikkö Vilhelmiina Kojo, Telia Mobile, puh. 041 500 4318 Telia AB on Pohjoismaiden johtava viestintä- ja tietoliikenneyritys. Sen vuoden 2001 liikevaihto oli noin 57,2 miljardia Ruotsin kruunua. Telia Mobile AB on Telia AB:n tytäryhtiö, jolla on noin 5 miljoonaa liittymäasiakasta Pohjoismaissa ja Baltian alueella. Telia AB on listattu Tukholman pörssin A-listalla. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/03/20020603BIT00020/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/03/20020603BIT00020/wkr0002.pdf