Report this content

Telialta multimediapalvelu markkinoille - multimediaviestit maksuttomia maaliskuun loppuun saakka Telia aloittaa multimediapalveluiden tarjoamisen asiakkailleen. Telian asiakkaat voivat lähettää ja vastaanottaa multimediaviestejä 5. joulukuuta lähtien. Liittymien väliset kotimaan multimediaviestit ovat maksuttomia 31. maaliskuuta 2003 saakka. Huhtikuun alusta alkaen yhden multimediaviestin hinta on 0,49 euroa. Telian multimediapalvelun avulla asiakkaat voivat lähettää ja vastaanottaa kuvia, tekstiä ja ääntä. Asiakkaat voivat ottaa palvelun käyttöönsä lähettämällä tekstiviestin MMS numeroon 126041. Multimediapalvelu kytkeytyy automaattisesti päälle ensimmäisen viestin lähetyksen yhteydessä. Telian asiakkaat voivat lähettää multimediaviestejä multimediapuhelimesta toiseen multimediapuhelimeen, tavalliseen puhelimeen tai mihin tahansa sähköpostiosoitteeseen. Tavalliseen puhelimeen vastaanotetut multimediaviestit voi käydä lukemassa osoitteessa www.teliamobile.fi/mms. - Uskomme vahvasti multimediapalveluihin. Kyseessä on seuraava askel ihmisten välisessä yhteydenpidossa, kun puhelimen avulla voidaan välittää tekstin ja puheen lisäksi erilaisia kokemuksia. Tämä tarjoaa paljon uusia mahdollisuuksia ja elämyksiä asiakkaillemme, Telia Mobilen johtaja Hannu Hoviniemi kommentoi. Palvelu toimii aluksi Telian asiakkaiden välillä kotimaassa sekä niissä maissa, jotka ovat Telian GPRS-verkkovierailun piirissä. Alkuvaiheessa multimediapalvelua ei ole mahdollista ottaa käyttöön prepaid-liittymään. Lisätietoja: johtaja Hannu Hoviniemi, Telia Mobile, puh. 041 500 4003 Telia AB on Pohjoismaiden johtava viestintä- ja tietoliikenneyritys. Sen vuoden 2001 liikevaihto oli noin 57,2 miljardia Ruotsin kruunua. Telia Mobile AB on Telia AB:n tytäryhtiö, jolla on noin 5 miljoonaa liittymäasiakasta Pohjoismaissa ja Baltian alueella. Telia AB on listattu Tukholman pörssin A-listalla. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/04/20021204BIT00520/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/12/04/20021204BIT00520/wkr0002.pdf