Telian SIM-korttien päivitys sujui hyvin

Telian SIM-korttien päivitys sujui hyvin Telian viime yönä suorittama SIM-korttien päivitys onnistui hyvin. Päivityksen myötä Telia Dual -liittymät ovat siirtyneet Telian omaan matkapuhelinverkkoon tänä aamuna kello 06.00. SIM-korttien päivitys toteutettiin torstai-illan klo 24.00 ja perjantaiaamun klo 06.00 välisenä aikana. Päivitys ei vaikuta Telian asiakkaiden puhelinnumeroihin. Päivitys antaa Telialle mahdollisuuden tarjota asiakkailleen jatkossakin kilpailukykyiset palvelut ja edulliset hinnat Suomessa. - Toivomme asiakkaiden saaneen vaihdettua SIM-korttinsa ilman suurempia vaikeuksia puhelimiinsa. Nyt haluamme toivottaa asiakkaillemme erittäin hyvää kesää ja kiitämme vaivannäöstä, Telian viestintäpäällikkö Vilhelmiina Kojo kommentoi. Telia on aloittanut myös uuden markkinointikampanjan. Telia tarjoaa 14.- 30.6. välisenä aikana kaikille uuden Telia-liittymän ostajille 70 eurolla puheaikaa ja tekstiviestejä. Lisäksi jokaiselle Telia-liittymän hankkijalle annetaan kaupan päälle ennakkoon maksettu Telia Prepaid - liittymä, joka sisältää puheaikaa 40 eurolla. Lisätietoja: viestintäpäällikkö Vilhelmiina Kojo, Telia Mobile, puh. 041 500 4318 Telia AB on Pohjoismaiden johtava viestintä- ja tietoliikenneyritys. Sen vuoden 2001 liikevaihto oli noin 57,2 miljardia Ruotsin kruunua. Telia Mobile AB on Telia AB:n tytäryhtiö, jolla on noin 5 miljoonaa liittymäasiakasta Pohjoismaissa ja Baltian alueella. Telia AB on listattu Tukholman pörssin A-listalla. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/14/20020614BIT00130/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/14/20020614BIT00130/wkr0002.pdf