TeliaSoneralta ensimmäinen pohjoismainen palvelu yrityksille

Report this content

TeliaSoneralta ensimmäinen pohjoismainen palvelu yrityksille TeliaSonera tuo markkinoille pohjoismaisen IP-VPN -palvelun, joka on kokonaisratkaisu maan rajat ylittävää verkottumista ja tietoliikennettä tarvitseville yrityksille. Palvelu vastaa asiakkaiden tarpeisiin liittää yhteen toimistoja, toimipisteitä, verkkoja, intranetejä ja Internet turvallisesti, luotettavasti, joustavasti ja kustannustehokkaasti. Pohjoismainen IP-VPN -palvelu tarjoaa monia erilaisia vaihtoehtoja viestintään ja mahdollisuuksia resurssien jakamiseen yritysasiakkaiden ja liiketoimintakumppanien tai työntekijöiden sekä yrityksen eri toimipisteiden kesken. "TeliaSonera esittelee nyt ensimmäisen fuusion tuloksena syntyneen pohjoismaisen palvelunsa. Tuomme markkinoille uuden yhteisen IP-VPN - palvelun, joka yhdistää tietoverkkomme ja mahdollistaa globaalin tavoittavuuden," sanoi TeliaSoneran varatoimitusjohtaja Harri Koponen. Palveluvalikoimaan sisältyy täysi valikoima VPN/WAN-palveluja yrityksille ja yhteisöille, jotka tarvitsevat maan rajat ylittävää verkottumista ja tietoliikennettä. Tavoitteena on tarjota räätälöityjä ratkaisuja standardoidulla tavalla. Joustavuus, laajennettavuus ja toiminnallisuus yhdistyvät näin mahdollisimman hyvin asiakkaiden erityistarpeiden ja vaatimusten mukaan. Lisätietoja toimittajille antaa/antavat: Suomessa: Markku Järvinen, Vice President, TeliaSonera Finland, Sonera Oyj. puh: +358 405 444113 e-mail: markku.d.jarvinen@sonera.com Ruotsissa: Mårten Dahl, Project manager, TeliaSonera Sweden, Telia AB. puh: +46 70 659 58 19 e-mail: mårten.m.dahl@telia.se ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT00840/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/02/19/20030219BIT00840/wkr0002.pdf