Euroviisut soivat myös Sonera-talossa Narinkkatorilla

Eurovision Villagessa Kampin Narinkkatorilla avattavassa Sonera-talossa esiintyy edustava otos euroviisumaiden edustajia ja kiinnostavia suomalaisia yhtyeitä.

Lauantaina 5.5. aukeavalla tapahtumatorilla esiintyvät mm. Belgian, Islannin, Georgian, Serbian, Venäjän ja Viron euroviisuedustajat. Lavalle nousevia suomalaisia bändejä ovat muun muassa Jana, Lovex ja Traffic island.

Musiikki pääasiassa - sekä livenä, että mobiilissa

- ”Haluamme tarjota asiakkaillemme ja viisuvieraille hauskoja, viihdyttäviä hetkiä Euroviisujen parissa. Tulemalla kuuntelemaan euroviisumaiden edustajia voi hyvällä tuurilla esimerkiksi kuulla tulevan viisuvoittajan esityksen. Lisäksi Euroviisut voi kokea nyt myös mobiilisti. Euroviisujen aikana Soneran asiakkailla on mahdollisuus seurata päivittäistä ohjelmaa kulissien takaa MobiiliTV:n kautta. Asiakkaille on luvassa esimerkiksi artistihaastatteluja ja tapahtumaraportteja. MobiiliTV -tuotanto tehdään yhteistyössä EBU:n kanssa”, kertoo markkinointi- ja asiakkuusjohtaja Minna Pajala TeliaSoneralta.

Matkapuhelin on enenevässä määrin myös musiikin kuunteluun ja musiikkipalveluihin käytettävä laite. Sonera ja Nokia tarjoavat Sonera-talossa mahdollisuuden tutustua Soneran mobiilipalveluihin ja Nokian uusimpiin puhelimiin.

Talossa voi tehdä oman karaoke-musiikkivideon. Esitys kuvataan multimediatietokoneella ja editoidaan osaksi animaatiofilmiä. Euroviisuvideo esitetään talon plasmanäytöissä ja julkaistaan myös Soneran internet-sivuilla. Talossa voi myös testata Soneran Euroviisu- ja Formula 1 -palveluita SurfPort -mobiiliportaalissa ja MobiiliTV:ssä sekä tutustua laajakaistapalveluihin. Sonera Pisteen myyntihenkilöstö palvelee asiakkaita kisaviikon aikana paikan päällä.

Sonera-talolle saa halutessaan viisukyydin Soneran tarjoamalla ratikalla, joka ajaa kolmosen ratikan linjaa. Kyytiin pääsee tekstarilla tai Sonera-talosta jaettavilla ilmaislipuilla. Ratikassa voi testata mm. Soneran uutta mobiilikaraokepalvelua.

Sonera-talon tapahtumakalenteri päivittyy vielä lähipäivien aikana. Muutokset ohjelmaan ja aikatauluihin mahdollisia. Esitysten kesto vaihtelee yhdestä kappaleesta ja haastatteluista useamman kappaleen setteihin.

Päivitetyn listan voi tarkastaa osoitteesta www.sonera.fi/euroviisut.

Seremoniamestarina ja haastattelijana Sonera-talossa toimii Sami Hedberg.

Euroviisumaiden edustajat ja suomalaiset esiintyjät lavalla.

Lauantai 5.5.

14.00 Belgia / KMG'S