Kurt Engelvuori TeliaSonera Finlandin laatujohtajaksi

Kurt Engelvuori, KTM, 50v, on tänään nimitetty TeliaSonera Finlandin laatujohtajaksi. Laatujohtaja on vastuussa TeliaSonera Finlandin laajuisesta laatustrategiasta sekä prosessikehityksestä.

Engelvuori siirtyy TeliaSonera Finlandiin Nokialta, jossa hän on aikaisemmin toiminut Nokian Networks-toimialaryhmän laatujohtajana. Engelvuori on Nokian Networks-ryhmässä ollessaan vastannut mm. globaalin asiakastyytyväisyysprosessin uudistamisesta, Millenium-projektista ja globaalien tilaus- ja toimitusmallien uudistamisohjelmasta sekä myyntimallien suunnittelusta. Ennen Nokiaa Engelvuori toimi Hewlett-Packardilla vastaten mm. Euroopan, Lähi-Idän ja Afrikan alueen myyntiprosessin kehittämisestä. Engelvuori aloittaa työnsä TeliaSonera Finlandissa 20.2.2006 ja raportoi Esa Korvenmaalle. ”Laadukkaat tuotteet ja palvelut ovat yksi keskeisimpiä kilpailutekijöitä operaattorimaailmassa. Haluamme panostaa tähän osa-alueeseen entistäkin enemmän taataksemme asiakkaillemme jatkossakin Suomen parhaat tietoliikennepalvelut. Tuotteidemme ja palveluidemme tulee ylittää asiakkaidemme odotukset ja sisäisten prosessiemme on oltava tehokkaita. Kurt Engelvuori tulee tuomaan tähän työhön arvokasta kokemusta ja näkemystä, ja toivotammekin hänet lämpimästi tervetulleeksi tiimiimme”, sanoo Esa Korvenmaa, COO, TeliaSonera Finland. Lisätietoja: Esa Korvenmaa, COO, TeliaSonera Finland puh. 040 3021000 sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com