Marek Hintze nimitetty Soneran mobiililiiketoiminnan johtajaksi

KTM Marek Hintze (45) on nimitetty 20.1.2010 alkaen TeliaSoneran Suomen Mobility Services-liiketoiminta-alueen johtoon.

Marek Hintze on toiminut Mobility Services -liiketoiminta-alueen vt. johtajana 24.10.2009 lähtien ja sitä ennen kauppaketju Sonera Kaupan toimitusjohtajana. Ennen TeliaSoneraa Hintze on työskennellyt mm. Bilia Oy Ab:n toimitusjohtajana ja Volvo Finance Finlandin toimitusjohtajana. ”Marek Hintzellä on arvokasta kokemusta palveluliiketoiminnan johtamisesta ja kehittämisestä, ja uskon että Suomen mobiililiiketoiminnan erinomainen kehitys jatkuu hänen johdollaan”, sanoo TeliaSoneran Mobility Services -liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Kenneth Karlberg. Marek Hintze nimitettiin vt. johtajan tehtävään Mobility Services –liiketoiminta-alueen johtajan Esa Rautalingon siirryttyä Honkarakenne Oyj:n toimitusjohtajaksi. Lisätietoja: Marek Hintze, johtaja, Matkaviestintäpalvelut, TeliaSonera Finland, Puh: 0400 404 004 (valokuva linkissä viestin lopussa)