Sonera ja Dell tiivistävät yhteistyötä kuluttajapalveluissa

Soneran asiakkaat voivat tilata Sonera Pisteen kautta itselleen räätälöidyn liikkuvan laajakaistan kokonaispaketin Minun Sonera –tiedonsiirtopalvelulla ja laadukkaalla ja helppokäyttöisellä Dellin mobiilikannettavalla.

Asiakas voi tilata ja valita sähköisesti Sonera Pisteen kautta sen näköisen ja sellaisilla ominaisuuksilla varustetun kannettavan ja palvelut kuin itse haluaa. Palvelu on erityisesti suunnattu asiakkaille, jotka haluavat valita yksityiskohtaisia ominaisuuksia ja räätälöidä kokonaisuuden omaan käyttöön sopivaksi.

“Asiakkaamme lisäävät nyt vauhdilla liikkuvan laajakaistan käyttöä, ja Dellin mobiilikannettavien valikoima täydentää erinomaisesti tarjontaamme Minun Sonera-hengessä. Olemme uudistaneet liittymäkonseptiimme kuuluvia tiedonsiirtopalveluita ja laajennamme jatkuvasti turbopäivitettyä 3G-verkkoamme. Nyt asiakkaamme saavat helppokäyttöisen liikkuvan laajakaistan kokonaispaketin tutun Sonera Pisteen kautta,” kertoo tuotekehitysjohtaja Pasi Mehtonen TeliaSoneran matkaviestintäpalveluista.

”Sisäänrakennettu 3G-laajakaistamoduuli takaa käytön helppouden; koneen ulkopuolella ei roiku lisälaitteita tai antenneja, eikä johtoja tarvitse irrottaa kun konetta kannetaan mukana. Ostamisen helppoutta korostaa, että laite toimitetaan asiakkaan kotiin suoraan tehtaalta ilman välikäsiä. Kun kone tehdään tilauksesta, sen teknologia on aina ajankohtaista, sen väri ja kokoonpano ovat itse päätettävissä,” Sanna Nieminen, Oy Dell Ab:n tuotepäällikkö listaa.

Mobiilipakettiin liitetään asiakkaalle sopiva Dellin kannettava tietokone ja Minun Sonera –tiedonsiirtopalvelu aika- tai määräveloituksella. Esimerkiksi Dell Inspiron 1521-mallilla tietokoneen hinta on 39,99 €/kk 24 kuukauden sopimuksella, ja Sonera Data Kuukausi1 Mbit/s tiedonsiirtopaketti maksaa 19,80 €/kk. Vaihtoehtoja tiedonsiirtopalvelulle ovat esimerkiksi Sonera Data Tunti (0,90 €/kk) ja Sonera Data 20 Mt/kk (alk. 4,90 €/kk).

Alkusyksystä julkistetun kumppanuuden puitteissa Dell tarjoaa yhdessä TeliaSoneran kanssa kannettavia tietokoneita hankkiville yritysasiakkailleen mahdollisuuden TeliaSoneran 3G-pohjaisen langattomaan laajakaistaan. TeliaSoneran mobiililaajakaista voidaan liittää lähes kaikkiin Dellin myymiin kannettaviin tietokoneisiin integroituna moduulina.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: