Sonera Music Player tuo 4 miljoonaa biisiä tietokoneeseen ja matkapuhelimeen

Kuukausimaksullinen Music Player -palvelu tuo käyttäjien ulottuville 4 miljoonan kappaleen jatkuvasti päivittyvän valikoiman. Ladattuja kappaleita voi kuunnella sekä tietokoneella että matkapuhelimella.

Soneran Music Player -palvelun avulla musiikin kuunteleminen ja hankkiminen on edullista ja helppoa. Asiakas saa yhdellä kuukausimaksulla käytettäväkseen 4 miljoonaa kappaletta käsittävän musiikkikirjaston, joka sisältää mm. markkinoiden kattavimman suomalaisen musiikin valikoiman. Soneran trenditutkimuksen mukaan jo 30 % suomalaisista kuuntelee kotonaan musiikkia tietokoneelta. Liikkeessä 25 % käyttää joko matkapuhelinta tai mp3-soitinta. 18-25 – vuotiailla tietokoneen ja mobiililaitteiden käyttö on kaksi kertaa yleisempää. ”Music Player tuo kaikille asiakkaillemme käytännössä rajattoman määrän musiikkia, jota asiakas voi ladata kuunneltavakseen milloin ja missä tahansa, joko tietokoneelle tai matkapuhelimeensa – helposti ja laillisesti, myös artistien tekijänoikeudet huomioiden”, sanoo Soneran mobiilipalveluiden kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen. Musiikin kuuntelemista varten käyttäjän tulee ladata ja asentaa tekstiviestillä tilattava Music Player –ohjelma joko matkapuhelimeensa tai PC:hen. Musiikin saa ladattua kolmeen tietokoneeseen ja yhteen matkapuhelimeen, eli musiikin mukana kuljettaminen onnistuu vaivatta. Palvelun hinta on 9,90 €/kuukausi ja sen käyttö edellyttää Soneran matkapuhelinliittymää. Asiakas voi kokeilla palvelua maksutta ensimmäiset 60 päivää. Kuukausimaksulla ladattavat kappaleet ovat kopiosuojattuja, mutta asiakas voi lisäksi ostaa musiikkia omakseen hintaan 0,99 € / kappale ja 9,90 € / albumi. Lisätietoja: Kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen, TeliaSonera Finland Oyj, Mobility Services Sahköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com Puhelin: 040 717 1370 www.sonera.fi/musicplayer (Sivusto aukeaa 1.6.)