Sonera on Suomen luotetuin puhelin- ja internet-operaattori

Sonera on valittu Reader’s Digestin (Suomen Valitut Palat) Luotetuin Merkki -tutkimuksessa jo seitsemännen kerran Suomen luotetuimmaksi matkapuhelinoperaattoriksi. Sonera valittiin samassa tutkimuksessa myös luotetuimmaksi internet-operaattoriksi.

Tutkimuksessa tarkasteltiin tuotemerkkien laatua, hintansa arvoisuutta, tuotekuvan vahvuutta sekä kuluttajien tarpeiden ymmärtämistä. Tutkimus toteutettiin elo- ja lokakuun 2008 välisenä aikana lomakekyselynä, johon vastasi Suomessa noin 1 500 Valitut Palat –lehden tilaajaa. Vastaukset jakaantuivat melko tasaisesti sukupuolten kesken. Puolet vastaajista oli 20-50-vuotiaita ja vajaa kolmannes lapsiperheiden edustajia. Vastaajista 37% nimesi Soneran luotetuimmaksi matkapuhelinoperaattoriksi ja 34% luotetuimmaksi internet-operaattoriksi.

Palkinnot valituille tuotemerkeille luovutetaan 16.4.2009 Helsingissä Apollo live clubilla järjestettävässä gaalassa.

Lisätietoja:
Brändijohtaja Sanna Wester, TeliaSonera Group Communications puh. 040 302 3532
sähköposti etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Lisätietoja tutkimuksesta löytyy myös osoitteesta http://www.rdtrustedbrands.com/.