Sonera tuo markkinoille uuden numero- ja yhdistämispalvelun

Sonera tuo markkinoille uuden numeropalvelun. Sonera 0200 1000 Numeropalvelu palvelee asiakkaita koko maan kattavan numero- ja yhteystietokannan avulla. Selkeästi hinnoitellussa palvelussa puhelun edelleen yhdistäminen ja tietojen vastaanottaminen tekstiviestillä on maksutonta.

”Asiakastutkimustemme perusteella numeropalveluita pidetään erittäin tärkeinä ja helppokäyttöisinä palveluina. Asiakkaille on kuitenkin usein epäselvää se, mitä numeropalveluun soittaminen todella maksaa ja kuka palvelun tuottaa. Päädyimme siksi selkeään ja edulliseen hinnoitteluratkaisuun”, toteaa kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen.

Numeroon 0200 1000 soittaminen maksaa 1 euroa/puhelu + 1,50 euroa/minuutti + mpm/pvm, hinnat sisältävät kaiken palveluun liittyvän. Puhelun edelleen yhdistämisestä ei siis peritä lisämaksua, ja soittaja maksaa yhdistettävästä puhelusta saman hinnan kuin suoraan numeroon soitettaessa. Puhelua yhdistettäessä numerotiedot saapuvat automaattisesti tekstiviestillä suoraan matkapuhelimeen ilman erillistä lisämaksua.

Samassa yhteydessä uudistetaan myös numerossa 15400 toimiva tekstiviestipalvelu. Uusi Sonera 15400 Numerohaku toimii tästä edespäin ilman erillistä hakusanaa hintaan 0,70 € / haku. Kummatkin palvelut toimivat Soneran ja Tele Finlandin matkapuhelinliittymillä, numeropalveluun voi soittaa myös Soneran koti- ja yrityspuhelinliittymillä.

Yhteistyössä Oy Eniro Finland Ab:n kanssa toteutettava Sonera 0200 1000 Numeropalvelu on Soneran ensimmäinen vain omille asiakkaille tuotettu numeropalvelu.

”Haluamme palvella asiakkaitamme paremmin ja tuoda heidän saatavilleen selkeästi hinnoitellut, nopeakäyttöiset numero- ja yhdistämispalvelut, jotka helpottavat puhelimen käyttöä”, toteaa Mehtonen.

Lisätietoja lehdistölle antaa:

Kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen, TeliaSonera Mobility Services Finland.
Puhelin: 0400 717 1370, sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com