Soneralta käteviä teksti- ja kuvaviestisovelluksia Facebookin käyttäjille

Sonera tarjoaa Facebookia käyttäville asiakkailleen käteviä teksti- ja multimediaviestipalveluita yhteydenpitoon omien kavereiden kanssa.

Tekstaa status- ja Facebook MMS-palveluilla Soneran asiakas voi päivittää Facebook-statuksensa tekstiviestillä ja lähettää multimediaviestillä kuvia suoraan matkapuhelimesta omaan Facebook-profiiliinsa.

Tekstaa mulle - palvelussa Soneran mobiiliasiakas lataa Facebook-profiiliinsa sovelluksen, jolla hänen Facebook-kaverinsa voivat lähettää hänelle 20 maksutonta tekstiviestiä kuukaudessa. 20 tekstiviestin jälkeen asiakas voi ostaa tekstiviestillä lisää viestejä Facebook-kavereidensa lähetettäväksi hintaan 1,90 €/ 50 viestiä.

”Tekstaa mulle-sovellus tuo uuden ulottuvuuden Facebookin käyttöön: kaverini tavoittavat minut tekstiviestillä Facebookin kautta vaikka en olisikaan aktiivisena verkossa. Tekstaa status- ja MMS-palvelu helpottavat Facebookin käyttöä liikkeessä erityisesti jos käytössä ei ole Facebookin käyttöön soveltuvaa, internet-selaimella varustettua puhelinta”, sanoo kehityspäällikkö Vesa Lindqvist TeliaSoneran mobiilipalveluista.

Tekstaa mulle- ja tekstaa status-palvelut ovat ladattavissa omalle Facebook-sivulle osoitteesta www.sonera.fi/aivo tai suoraan Facebookista. Statuspäivitys tehdään lähettämällä tekstiviesti hakusanalla FB numeroon 15400. Statuksen päivittämisen hinta on 0,079 €/viesti.

MMS-kuvapäivitykset Facebook-profiiliin tehdään lähettämällä kuva normaalihintaisena multimediaviestinä osoitteeseen mobile@facebook.com.

Facebook voitti Paras yhteisö- ja verkostopalvelu-palkinnon TeliaSoneran SurfPort Awards 2009 - gaalassa, jossa palkittiin parhaita mobiilisisältöpalveluita. Raadin mukaan palvelu edistää globaalia verkostoitumista, ja sen mobiiliversiossa on helppo, internet- käyttökokemusta laajentava käyttöliittymä.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: