Soneralta kattava perheen viestintäpaketti kotiin ja matkalle

Sonera on paketoinut uudenlaisen laajakaistaratkaisun perheille, joilla on tarve käyttää internetiä sekä kotona että matkalla. Pakettiin sisältyvät kiinteä jopa 100 megabitin laajakaistayhteys kotiin, usb-modeemi langatonta tiedonsiirtoa varten sekä perheen sisäiset puhelut ja tekstiviestit vuodeksi.

Soneran trenditutkimuksen mukaan nykypäivän ihmiset vaativat entistä nopeampia laajakaistayhteyksiä kotiinsa ja yhä useampi olettaa nopean internetyhteyden olevan saatavilla kaikkialla. TNS Gallupin Miriad-tutkimuksesta käy ilmi, että 50% suomalaisista aikoo hankkia liikkuvan laajakaistan.

”Näihin nopeuden ja liikkuvuuden tarpeisiin vastatakseen Sonera on paketoinut uudenlaisen laajakaistaratkaisun perheille, jotka hyötyvät nyt uudella tavalla kaikkien netti- ja puheasioidensa keskittämisestä Soneralle”, laajakaistapalveluiden myyntijohtaja Seppo Hakanen sanoo.

Pakettiin sisältyvät nopein tarjolla oleva kiinteä laajakaistayhteys kotiin ja usb-modeemi langatonta tiedonsiirtoa varten. Koska perheen sisäinen yhteydenpito on tärkeätä, Sonera sisällyttää pakettiin myös perheen sisäiset puhelut ja tekstiviestit vuodeksi veloituksetta. Paketti maksaa 39,90 euroa/kk ja siitä tehdään 24 kuukauden sopimus. Liikkuvan laajakaistan käytöstä veloitetaan lisäksi valitun tiedonsiirtopalvelun mukaan, esimerkiksi 0,90 € / tunti tai 2,90 € / päivä.

”Sonera on edelläkävijä tarjotessaan asiakkaille useita erilaisia liikkuvan laajakaistan hinnoittelumalleja. Asiakkaamme voivat valita esimerkiksi tunti-, päivä- tai kuukausipohjaisen mallin oman käyttötarpeensa mukaan”, sanoo mobiilipalveluiden myyntijohtaja Juha Koivuniemi.

www.sonera.fi/trend

Myyntijohtaja Seppo Hakanen, TeliaSonera, Broadband Services Finland, Home Services
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Myyntijohtaja Juha Koivuniemi, TeliaSonera, Mobility Services Finland