Soneralta monipuoliset iPhone-liittymäpaketit

Sonera aloittaa iPhoneen räätälöityjen liittymäpakettien myynnin 11.7. Sonera Piste- ja Veikon Kone –myymälöissä. Valitessaan uusista Small-, Medium- ja Large-liittymäpaketeista, jotka sisältävät kiinteän määrän puhetta, tekstiviestejä ja dataa sekä HomeRun-tunnukset, asiakas saa iPhonen omakseen jopa yhdellä eurolla. iPhoneen voi hankkia myös joustavan Minun Sonera –liittymän, jolloin puhelin maksetaan kerralla. Kaikki iPhone-liittymäsopimukset tehdään 24 kuukaudeksi.

Applen iPhone 3G:ssä kaikki iPhonen vallankumoukselliset ominaisuudet yhdistyvät kaksi kertaa ensimmäisen sukupolven iPhonea nopeampaan* 3G-tekniikkaan, sisäänrakennettuun GPS:ään laajennettuja mobiilipaikannuspalveluita varten ja iPhone 2.0 –ohjelmistoon, joka sisältää Microsoft Exchange ActiveSync -tuen ja jossa toimivat sadat kolmansien osapuolien sovellukset joita on jo kehitetty hiljattain julkaistulla iPhone Software Development Kit (SDK) -ohjelmistolla.

”iPhone 3G:n myötä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme uuden tavan vastata yhteyksien, nopeuden ja liikkuvuuden tarpeisiin”, sanoo Soneran mobiilipalvelujen kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen.

Soneran iPhone 3G –liittymätarjoomasta löytyy jokaiselle asiakkaalle sopiva vaihtoehto. iPhoneen voi ottaa haluamansa sisältöisen Minun Sonera –liittymän, jolloin puhelin maksetaan kerralla. Puhelimen hinta on tällöin 429 euroa (8 GB:n muisti) tai 519 euroa (16 GB:n muisti). Uudet Small-, Medium- ja Large-liittymäpaketit saa vain yhdistettynä iPhone 3G –puhelimeen. Kaikki liittymäsopimukset tehdään 24 kuukaudeksi.

Small
kuukausihinta 31,69 euroa
-puhetta 100 min
-tekstiviestejä 100 kpl
-dataa 100 MB
iPhone-hinta (8GB/16GB) 159/245 euroa

Medium
kuukausihinta 51,49 euroa
-puhetta 250 min
-tekstiviestejä 250 kpl
-dataa 250 MB
iPhone-hinta (8GB/16GB) 79/165 euroa

Large
kuukausihinta 89,99 euroa
-puhetta 1000 min
-tekstiviestejä 1000 kpl
-dataa 1000 MB
iPhone-hinta (8GB/16GB) 1/85 euroa

* Perustuu 3G- ja EDGE-testaukseen. Nopeudet vaihtelevat olosuhteiden mukaan.
**Paketin ylittävä käyttö puheesta 0,049 e (aloitusmaksu) ja 0,079 e (per min), tekstiviesteistä 0,079 e (per kpl) ja datasta 1,49 e (per MB).

Jokainen Soneran verkkosivuilla ennakkokiinnostuksensa rekisteröinyt asiakas saa lähipäivinä tietoa liittymätarjoomasta ja hinnoista.

Kaupallinen johtaja Pasi Mehtonen, TeliaSonera Finland Oyj, Mobility Services
Sahköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com