Soneran asiakkaille vauhtia ja elämyksiä F1-maailmasta

Sonera tekee yhteistyötä MTV3:n ja F1-kuljettaja Heikki Kovalaisen kanssa F1-kaudella 2007. Soneran asiakkaille alkava formulakausi tuo vauhtia ja ainutlaatuista sisältöä radalta, varikkosuoralta ja kisojen kulisseista.

Sonera on tehnyt MTV3:n kanssa Title Sponsor-sopimuksen kauden 2007 F1-lähetyksissä. Näkyvyyden lisäksi yhteistyö tuo Soneran Mobiili-TV:hen ja laajakaista-asiakkaille MTV3 MAX-kanavan suorat lähetykset ja kisaviikon huippuhetkistä tehdyn koosteen. Ohjelmapakettiin kuuluu myös jokaisen GP:n ennakkoesittely ja ajankohtaisia formulauutisia, jotka ovat nähtävissä yksinoikeudella vain Soneran Mobiili-TV:ssä ja laajakaistassa.

Renault-tallin kuljettaja Heikki Kovalaisen kanssa tehdyn yhteistyösopimuksen myötä Mobiili-TV:hen tuotetaan jokaisen tulevan GP-viikonlopun tunnelmia ennakoiva haastattelu. Kovalainen kommentoi kisoja ja F1-aiheita myös Soneran SurfPort-mobiilipalvelussa, josta asiakas löytää kaikki F1-kisasirkuksen reaaliaikaiset tulokset, uutiset ja tilastot. Vain Soneran asiakkaille tuotetut Kovalaisen kuulumiset ovat tarjolla myös laajakaista-asiakkaille.

”Nopeus on yksi keskeinen teemamme vuonna 2007. Haluamme kehittää asiakkaittemme palvelun parhaalle tasolle, ja palvelujemme perustana on Suomen laadukkain matkapuhelinverkko ja nopeimmaksi viritetty kuitupohjainen laajakaistaverkko. Juuri nopeus kytkee Formula 1 – maailman meidän palveluihimme, ja siksi haluamme olla mukana suomalaisten värittämässä F1-kaudessa 2007,” sanoo markkinoinnista ja asiakkaista vastaava johtaja Minna Pajala TeliaSonera Finlandista.

Sonera Mobiili-TV:n GP Live-palvelun hinta on 3€/vrk tai 5€/6 vrk, minkä lisäksi peritään Mobiili-TV:n normaali tiedonsiirtomaksu 1,90 €/vrk tai 9,90 €/30 vrk. Tiedonsiirtomaksu kattaa kaiken Mobiili-TV:n käytön kyseisenä aikana. SurfPort-mobiilipalvelusta peritään ainoastaan hinnaston mukainen tiedonsiirtomaksu.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: