Soneran mobiilikaraoke laulattaa Euroviisukappaleita

Sonera tuo markkinoille mobiilikaraoken, joka käynnistyy vahvalla Euroviisuvalikoimalla. Palvelu toimii useimmissa uusissa älypuhelimissa.

Soneran uusi mobiilikaraoke tuo suositun viihdepalvelun nyt matkapuhelimiin. Karaokekappaleen voi tilata helposti Sonera SurfPort –palvelun kautta. Kappale lähetetään MMS-viestinä ja se tallentuu puhelimeen käyttöä varten. Palvelu toimii useimmissa Nokian uusissa älypuhelimissa.

Mobiilikaraoken avaus on viritetty Euroviisutunnelmaan. Palvelun Euroviisuosiossa on 12 Suomen euroviisukappaletta vuosien varrelta. Euroviisujen jälkeen palvelua täydennetään muulla suositulla karaokevalikoimalla.

”Matkapuhelin on enenevässä määrin myös musiikin kuunteluun ja musiikkipalveluihin käytettävä laite. Olemme tarjonneet karaokea jo laajakaistan lisäpalveluna, joten mobiiliversio tästä suomalaisten rakastamasta palvelusta on luonnollinen seuraava askel. Tästä lähtien karaoken laulaminen ei enää ole aikaan ja paikkaan sidottua, kun jokainen meistä voi vapauttaa sisäisen laulajansa mukana kulkevan matkapuhelimen tukemana,” sanoo tuotekehitysjohtaja Pasi Mehtonen Suomen mobiilipalveluista.

Karaokekappaleeseen kuuluu midi-muotoinen musiikkitausta, teksti ja kappaleeseen liittyvä kuva tai grafiikka. Kappaleen hinta on 1,90 € + tiedonsiirtomaksu.

SurfPort on TeliaSoneran yhteinen palveluvalikko matkapuhelimessa. SurfPort on palvelu, jossa käytännölliset mobiilipalvelut on kerätty yhteen käyttöliittymään.

TeliaSonera on Helsingissä järjestettävien vuoden 2007 Euroviisujen kansainvälinen pääyhteistyökumppani.
_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa: