Suomen Mobility Services -johtaja Esa Rautalinko jättää TeliaSoneran

Mobility Services –liiketoiminta-alueen johtaja ja Suomen maajohtaja Esa Rautalinko jättää TeliaSoneran siirtyäkseen pörssilistatun Honkarakenne Oyj:n toimitusjohtajaksi.

“Esan TeliaSoneralle antama panos on ollut merkittävä. Arvostan suuresti tekemäämme yhteistyötä ja voin vain pahoitella sitä, että hän on nyt päättänyt jättää yhtiön. Toivotan hänelle kaikkea hyvää hänen uudessa tehtävässään”, sanoo TeliaSoneran Mobility Services -liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Kenneth Karlberg. Suomen Mobility Services –liiketoiminta-alueen vt. johtajaksi on nimitetty Marek Hintze. Suomen Mobility Services –johtoryhmään kuuluva Marek Hintze on myös kauppaketju Sonera Kaupan toimitusjohtaja. Marek Hintze siirtyi TeliaSoneraan vuoden 2007 alussa Bilia Oy Ab:n toimitusjohtajan tehtävästä. Suomen maajohtajaksi on nimitetty Suomen Broadband Services -liiketoiminta-alueesta vastaava johtaja Juha-Pekka Weckström. Lisätietoja lehdistölle antaa: Johtaja Esa Rautalinko, puh. 0400 740 997