Suomen Yrittäjien jäsenedut laajenevat

Suomen Yrittäjät ja Sonera ovat solmineet yhteistyösopimuksen vuodelle 2010, jonka mukaan Sonera tarjoaa entistä laajempia jäsenetuja Suomen Yrittäjien jäsenyrityksille. Edullisten matkapuhelujen lisäksi uusia etuja yrittäjille ovat neuvottelupalvelut, etätyöratkaisut sekä maksuliikenteen kokonaispalvelu. Yhteistyö vahvistaa Soneran asemaa pk-yritysten palveluntarjoajana.

Uusi sopimus on jatkoa monivuotiselle Suomen Yrittäjien ja Soneran yhteistyölle ja tarjoaa aiempaa laajempia etuja yrittäjille. Matkapuheluiden edullisen minuutti- tai pakettihinnoittelun lisäksi uutena etuna on pakettihintainen internetyhteys matkapuhelimeen. Lisäksi yrittäjä saa etuja muun muassa langattomasta laajakaistapalvelusta, puhelin- ja nettineuvottelupalveluista sekä maksupäätepalvelusta, joka on uusi kokonaispalvelu korttimaksamiseen. ”SEPA-säännökset tuovat muutoksia kaikkien yritysten maksuliikenteeseen ja on hienoa, että jäsenistöllemme on nyt tarjolla helposti käyttöönotettava ja tietoturvallinen kokonaispalvelu korttimaksamiseen. Toinen merkittävä jäsenetu-uudistus on yrittäjän joustavan työskentelyn tukeminen langattomilla laajakaistayhteyksillä ja neuvottelupalveluilla, joiden avulla kokoukset ja yhteydenpidon voi järjestää puhelimen tai netin välityksellä. Muun muassa näistä palveluista jäsenistömme saa nyt merkittäviä etuja, joita hyödyntämällä säästää kustannuksissa ja saa uutta tehoa toimintaan. Pitkäaikainen yhteistyö Soneran kanssa on mahdollistanut palvelujen ja etujen kehittämisen yrittäjien muuttuviin ja ajankohtaisiin tarpeisiin”, kiittää järjestöjohtaja Kari Hiltunen Suomen Yrittäjistä. Sonera panostaa tänä vuonna vahvasti pieniin ja keskisuuriin yritysasiakkaisiin, joille viestintäpalvelujen hankkiminen ja käyttäminen tehdään entistä helpommaksi. "Haluamme tuoda palveluja pk-asiakkaidemme tarpeisiin tavalla, jota he ovat kaivanneet: ymmärrettävästi ja luotettavasti. Lisäksi tiivistämme yhteydenpitoamme asiakkaiden kanssa ja opastamme palvelujen käytössä. Yhteistyö Suomen Yrittäjien kanssa tarjoaa meille tähän erinomaisen kanavan, jonka pohjalta pystymme edelleen kehittämään tarjontaamme meille tärkeälle ja kasvavalle asiakaskunnalle”, kertoo Soneran yritysmyynnistä vastaava Petri Niittymäki. Lisätietoa eduista: www.sonera.fi/jasenedut _____________________________________________ Lisätietoja: Johnny Lindqvist, Head of Go to Market, Business Services, TeliaSonera Finland Puh. 040 3022526 Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com Kari Hiltunen, järjestöjohtaja, Suomen Yrittäjät Puh. 0500 604 090 Sähköposti: etunimi.sukunimi@yrittajat.fi

Avainsanat: