Tatu Tuominen nimitetty Suomen Public Affairs -yksikön johtajaksi

Tatu Tuominen on nimitetty Suomen Public Affairs -yksikön johtajaksi. Nimityksen myötä Tuomisen vastuualueelle tulee Suomen viranomais- ja institutionaalisten suhteiden edistäminen ja koordinointi. Hänen tehtävänään tulee olemaan TeliaSoneran suhteiden ja maineen vahvistaminen julkisuudessa yhteistyössä Suomen johtoryhmän kanssa.

Tatu Tuomisen tuleva esimies on konsernin viestintäjohtaja Cecilia Edström, jonka tiimissä hän myös työskentelee. Samalla Tuomisesta tulee Suomen johtoryhmän jäsen, ja hän tekee yhteistyötä tiiviisti myös Tukholman ja Brysselin tiimien kanssa. Tällä hetkellä Tatu Tuominen toimii erityisasiantuntijana Suomen pysyvässä EU-edustustossa Brysselissä. Vuosina 1998–2007 hän on työskennellyt Suomen liikenne- ja viestintäministeriössä sekä neuvottelevana virkamiehenä että erikoistutkijana. Hän aloittaa uudessa tehtävässä 1.1.2010. – Olen erittäin tyytyväinen siihen, että Tatu on rekrytoitu TeliaSonera Finlandiin. Hänellä on syvällistä telealan tuntemusta ministeriön ajoilta ja laaja kontaktiverkosto sekä Helsingissä että Brysselissä. Odotan innokkaasti, että saamme hänet tammikuussa mukaan, arvioi TeliaSonera Finlandin maajohtaja ja Suomen laajakaistatoimintojen johtaja Juha-Pekka Weckström. Lisätietoja: