Tele Finlandin Helppo-liittymän voi hankkia nyt Siwasta tai Valintatalosta

Tele Finland ja Tradeka Oy aloittavat yhteistyön, joka tuo Tele Finlandin heti käyttövalmiin Helppo-liittymän Tradekan lähikauppojen valikoimiin. Asiakkaat voivat ostaa Tele Finlandin Helppo-liittymän ja ladata siihen puheaikaa lähimmässä Siwassa tai Valintatalossa.

Tradekan ja Tele Finlandin yhteistyö tuo Tele Finlandin liittymät jokaisen suomalaisen saataville helposti ja nopeasti. Asiakkaat voivat jatkossa hankkia Tele Finlandin heti käyttövalmiin Helppo-liittymän 740 Siwassa ja Valintatalossa kautta maan.

”Pystymme Siwan ja Valintatalon kautta tarjoamaan nopeaa ja kattavaa palvelua kaikkialla Suomessa. Kaupan kassalta voi hankkia Helppo-liittymän tai ladata siihen lisää puheaikaa. Netissä saman liittymän voi rekisteröidä jälkikäteen laskutettavaksi liittymäksi”, toteaa Tele Finlandin markkinointipäällikkö Sonja Pihlaja.

Siwa ja Valintatalo -myymälöiden valikoimiin matkapuhelinliittymät tuovat mielenkiintoisen lisän. Jo nykyiselläänkin Siwa -myyymälöiden valikoimaan kuuluu elintarviketuotteiden lisäksi mm. Matkahuollon, Ruotsin postin ja Itellan palveluita.

”Haluamme jatkuvasti kehittää lähikauppojemme tarjoamaa ja sitä kautta helpottaa asiakkaidemme jokapäiväistä elämää”, toteaa Tradekan asiakkuusjohtaja Kari Luoto.

Tradeka Oy on Suomen kolmanneksi suurin vähittäiskauppayritys ja lähikaupan markkinajohtaja. Tradekalla on kolme valtakunnallista kauppaketjua, jotka ovat Siwa, Valintatalo ja Euromarket.

Tele Finland tarjoaa perusmatkapuhelinpalveluita edulliseen hintaan. Tele Finlandin palvelut toimivat Soneran laadukkaassa ja kattavassa verkossa.

Lisätietoja Tele Finlandin Helppo-liittymästä www.tele.fi/helppo

Lisätietoja:
TeliaSonera Finland: markkinointipäällikkö Sonja Pihlaja, Tele Finland, 040 524 8060
Tradeka Oy: asiakkuusjohtaja Kari Luoto, 0400 688 708

Avainsanat: