TeliaSonera Finland ulkoistaa Loimaan asiakaspalvelutoimintoja Manpower Business Solutions Oy:lle

TeliaSonera Finland Oyj on tehnyt Manpower-konserniin kuuluvan Manpower Business Solutions Oy:n kanssa yhteistyösopimuksen, jonka mukaan Soneran Loimaalla sijaitsevan matkapuhelinasioiden asiakaspalvelupisteen toiminnot siirtyvät liikkeenluovutuksella Manpower Business Solutions Oy:lle.

Sopimus koskee 52 henkilöä, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä Manpower Business Solutions Oy:n palvelukseen. Sopimus astuu voimaan 1.3.2007.

”Olemme keskittäneet matkaviestinnän asiakaspalvelun toiminnallisesti suuriin yksiköihimme Vaasaan, Kuusamoon ja Lahteen, jossa pystymme kehittämään asiakaspalvelua edelleen yhtenä tärkeänä kilpailutekijänämme. Loimaalla päädyimme yhteistyöhön Manpower Business Solutionsin kanssa siksi, että Loimaalla matkapuhelinasiakkaita palveleva asiakaspalvelupiste on ollut muusta asiakaspalvelustamme erillinen yksikkö jossa puhelumäärät ovat selvästi vähentyneet,” sanoo Suomen matkaviestinnän asiakaspalvelusta vastaava johtaja Petri Lahtinen TeliaSonerasta.

Manpower Business Solutions Oy:n Contact Center –liiketoimintayksikön johtaja Maarit Laaksonen kertoo, että Contact Center -palveluiden keskittäminen ja kehittäminen on yksi Manpower Business Solutions Oy:n fokusalueita. ”Meillä on vahvaa näyttöä vastaavasta yhteistyöstä ja pystymme saavuttamaan merkittäviä synergiaetuja. Meillä on myös osaamista ja mahdollisuudet toiminnan kehittämiseen ja tehostamiseen”, Laaksonen painottaa.

_____________________________________________
Lisätietoja lehdistölle antaa:
Johtaja Petri Lahtinen, Asiakaspalvelu, Mobility Services Suomi
Puh. 0400 500 373

Johtaja Maarit Laaksonen, Contact Center Services, Manpower Business Solutions Oy, Puh. 050 531 0376

Toimitusjohtaja Fredrik Karlsson, Manpower Oy, puh 0500 816410