TeliaSonera vahvistaa palvelujen myyntiään yrityksille - DataInfo Oy laajenee Tampereelle

Valtakunnallisesti toimiva viestintä- ja tietotekniikkaratkaisujen toimittaja DataInfo Oy laajenee ja avaa uuden toimipaikan Tampereelle. Samassa yhteydessä alueella aiemmin toimineen yrittäjävetoisen DataInfon ketjusopimusten ja valtakunnallisten palvelusopimusten vastuut siirtyvät DataInfo Oy:n uuden toimipisteen vastuulle. DataInfo täydentää ict-ratkaisuillaan TeliaSoneran yritysmyynnin ja Sonera Pisteen palvelutarjontaa Tampereen seudulla.

”Tampereen talousalue on kokonaisuutena TeliaSoneralle erittäin merkittävä. Haluamme palvella alueen yrityksiä ja julkisia organisaatioita paikallisesti, kattavasti ja nykyistä monipuolisemmin. Laaja osaamisemme yhdessä TeliaSonera –konserniin kuuluvien alueellisten yksiköiden kanssa mahdollistaa asiakkaillemme kattavat palvelut ja meille kokonaisvaltaisemman vastuunoton alueen kasvavassa asiakaskunnassa. Ketjun valtakunnallisen toimintamallin ansiosta palveluverkostomme ulottuu myös asiakkaidemme toimipisteisiin muualla maassa. Tästä hyötyvät sekä alueen nykyiset asiakkaamme, että koko seutukunta" kertoo DataInfo Oy:n toimitusjohtaja Jorma Maaninka.

DataInfo täydentää TeliaSoneran yritysmyynnin ja SoneraPisteen palvelutarjontaa Tampereen seudulla. ”Toimimme vahvassa yhteistyössä konsernin muiden myyntikanavien kanssa ja tarjoamme asiakkaillemme uutta osaamista ja asiakaslähtöisen toimintamallin, jossa voimme ottaa kokonaisvastuun asiakkaan viestintä- ja tietoteknisistä ratkaisuista. Palvelemme asiakasta yhdestä palvelupisteestä, josta asiakas saa kaikki TeliaSonera -konsernin yrityspalvelut samalla kertaa,” Maaninka toteaa.

”Tampereelta on tähän saakka puuttunut näkyvä ja riittävän asiakaslähtöinen ict-ratkaisujen ja –palvelujen toimittaja, joka ottaa kokonaisvastuun asiakkaan tieto- ja viestintäratkaisuista. Yhteistyömallissa Sonera, DataInfo ja SoneraPiste tarjoavat yritysasiakkaille yhden palvelupisteen, jonka kautta koko konsernin tuotteet ja palvelut ovat helposti saatavilla”, kertoo Tampereen aluejohtaja Harri Viljanen TeliaSonera Finland Oyj:stä

Lisätietoja DataInfo Oy, toimitusjohtaja Jorma Maaninka, puhelin 040 302 2429, sähköposti: etunimi.sukunimi@datainfo.fi
SoneraPiste Oy, toimitusjohtaja Marek Hintze, puhelin 0400 404 004, sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com
TeliaSonera Finland Oyj, aluejohtaja Harri Viljanen, puhelin: 040 302 2533, sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

DataInfo Oy on valtakunnallisesti toimiva tietotekniikka- toimisto- ja viestintäpalveluiden myynti- ja asiantuntijaorganisaatio. Se on perustettu v. 1989. Liikevaihto on yli 100 miljoona euroa v. 2007. Toimintaa on 27 paikkakunnalla 30 yrityspalvelupisteen voimin. DataInfo työllistää n. 300 työntekijää.

Avainsanat: