Tulokset ja tunnelmat MM-kisoista suoraan matkapuhelimeen

Soneran Helsinki 2005 -palvelu tarjoaa tietoa ja kisatunnelmia suoraan asiakkaiden matkapuhelimille. Ennen MM-kisoja palvelu tarjoaa taustatietoa ja artikkeleita, jotka johdattelevat penkkiurheilijan MM-kisojen pariin. Kisojen aikana palvelu kertoo lisäksi kisojen aikataulut ja tulokset sekä välittää tunnelmat suoraan Olympiastadionilta. Palvelu on heti asiakkaiden käytössä.

Ennen MM-kisoja palvelun anti koostuu artikkeleista, joissa seurataan Suomen joukkueen muodostumista, pureudutaan tulosten taakse, esimerkiksi pikajuoksuvalmentaja Mika Lehtimäen avulla ja tutustutaan kisahistoriaan. Lisäksi luettavaksi tulee TeliaSonera Finlandin sponsoriurheilijan Heli Krugerin kolumneja, joissa on odotettavissa tuoreita näkökulmia huippu-urheilun maailmaan. MM-kisojen aikana palvelu välittää kesän aikana tutuksi tulleiden kolumnien ja artikkeleiden lisäksi kilpailujen ja televisiolähetysten aikataulut, Ylen reaaliaikaisia tulostietoja sekä kisakuulumisia ja uutisia. Tekstipohjaisen tiedon lisäksi palveluun tulee tarjolle Ylen kisavideoita, joiden sisältönä on urheilijoiden haastatteluja ja väläyksiä kilpailusuorituksista. Palvelu tulee kisojen aikana löytymään myös Sonera Plazan Stadionilta. Palvelun nettiversio tulee tarjoamaan osittain saman sisällön kuin matkapuhelinpalvelu. Kisauutisoinnin lisäksi Stadion pysyy ajan hermolla kertoen myös muista urheilumaailman tapahtumista. Stadion löytyy osoitteesta www.soneraplaza.fi/urheilu. Helsinki 2005 -kisapalvelu toimii kaikissa wap-selaimella varustetuissa matkapuhelimissa. Palvelu löytyy Soneran palveluvalikosta osoitteesta wap.soneraplaza.fi > urheilu. Palvelun voi myös tilata tekstiviestillä LINKKI MMKISAT numerosta 15400. Palvelu kannattaa tallentaa kirjanmerkiksi (bookmark) oman puhelimen muistiin, jolloin sen käyttö on nopeaa ja helppoa. Kisapalvelu on kaikkien Soneran matkapuhelinasiakkaiden käytössä ilman erillistä rekisteröitymistä. Palvelusta ei veloiteta kytkentä- eikä kuukausimaksuja. Käytöstä veloitetaan Soneran voimassaolevan hinnaston mukainen tiedonsiirtomaksu. Lisätietoja: Osastonjohtaja Olli-Pekka Takanen, TeliaSonera Finland Oyj Puh. 0400 62096 Sähköposti: Etunimi.sukunimi@teliasonera.com Soneran urheilupalveluperheeseen kuuluu kuusi palvelua: Helsinki 2005 kisapalvelu, MM-Ralli, Ravit, SM-liiga, Salibandy ja Veikkausliiga urheilupalvelut. Näistä SM-liiga ja Salibandy ovat jääneet tauolle. Kaikki Soneran urheilupalvelut toimivat samalla tavalla ja muodostuvat samoista komponenteista, joten palveluja on helppo käyttää. Palvelut löytyvät Soneran palveluvalikosta osoitteesta wap.soneraplaza.fi > urheilu. Urheilupalvelut eivät vaadi asiakkaalta erillistä rekisteröitymistä, vaan ne ovat kaikkien Soneran matkapuhelinasiakkaiden käytössä, kun puhelimeen on haettu tarvittavat asetukset. Maksuttomat asetukset voi hakea puhelimelleen lähettämällä tekstiviestin ASETUKSET numeroon 15400. Palveluista ei veloiteta kytkentä- eikä kuukausimaksuja. Palvelujen käytöstä laskutetaan Soneran hinnaston mukainen tiedonsiirtomaksu.