Yrityksille ja työntekijöille uusi henkilökohtainen yhteydenpitoratkaisu parantamaan tavoitettavuutta ja liikkuvuutta

TeliaSoneraan kuuluva Cygate tuo yritysasiakkaille uuden sukupolven henkilökohtaisen yhteydenpitoratkaisun. Ohjelmistopohjaisen ratkaisun avulla yrityksen työntekijät saavat kattavat ja helppokäyttöiset palvelut eri päätelaitteisiin paikasta riippumatta.

Uuden ratkaisun ansioista yrityksen työntekijät pystyvät käyttämään tavallisen puhelinvaihteen ominaisuuksia sekä myös soitonsiirtoja, neuvottelupuheluita ja jonotuspalveluita kätevästi lanka, matka- ja PC-puhelimilla samalla käyttöliittymällä. Omat ja kollegoiden yhteys- sekä tavoitettavuustiedot ovat helposti hallittavissa, ja ratkaisu sisältää myös tekstiviesti- ja pikaviestintäominaisuudet.

”Yrityksen, kunnan tai yhteisön työntekijät pystyvät uudella ratkaisulla hallitsemaan itse paremmin tavoitettavuuttaan esimerkiksi puhelunsiirroilla ja vaihtamalla statuksensa vapaalle tai varatuksi. Sujuvampi viestintä lisää yrityksen ja sen työntekijöiden tuottavuutta ja parantaa työnteon mielekkyyttä. Kustannussäästöjä syntyy sekä kansainvälisissä puheluissa että yrityksen sisäisissä puheluissa, kun puheliikenne voidaan ratkaisun avulla automaattisesti ohjata tarpeen mukaan kulkemaan matkapuhelinverkossa, langattomassa yritysverkossa tai yritysten eri toimipisteiden välillä IP-verkon yli. Ratkaisuun sisältyvä raportointi parantaa myös televiestintäkulujen hallintaa ja näkyvyyttä”, kertoo kehityspäällikkö Jussi Jääskeläinen Cygatesta.

Cygaten ratkaisu perustuu Telepo Business Communication Solution –ohjelmistoon. Helposti internet-selaimella hallittava ratkaisu sopii kaikenkokoisille yrityksille, sen investointikulut ovat alhaiset ja se on helposti laajennettavissa. Palvelu toimii operaattoririippumattomasti sekä koti- että ulkomailla. Ratkaisulla voidaan toteuttaa lähes kaikki yrityksen viestintätarpeet ja se voidaan liittää joustavasti jo olemassa olevaan puheratkaisuun ja muihinkin järjestelmiin, kuten kulunvalvontajärjestelmiin. Hinnoittelussa yritys maksaa vain käyttämistään palveluista käyttäjämäärän mukaisesti. Ratkaisun ylläpitokulut ovat jopa 80% edullisemmat perinteisiin puhelinvaihteisiin ja niiden oheisjärjestelmiin verrattuna, sillä se on vain yksi IT-järjestelmä muiden joukossa, joka on helposti hallittavissa ja integroitavissa yrityksen omin resurssein.

”Telepo näkee Cygaten merkittävänä osaajana ja yhteistyökumppanina Pohjoismaissa. Uuden sukupolven kommunikaatiojärjestelmät tulevat muuttamaan alaa samalla tavalla kun internet muutti tietoyhteiskuntaa 1990-luvulla. Vihdoinkin käyttäjä laitetaan etusijalle, jolloin avoimuus ja käytettävyys ovat avaintekijöitä”, sanoo Lars-Michaël Paqvalén, Telepon perustaja ja toimitusjohtaja.

Ratkaisu on saatavilla asiakaskohtaisena ratkaisuna ja lähiaikana myös palveluna niille, jotka eivät halua tai tarvitse järjestelmää omiin tiloihinsa.

Jussi Jääskeläinen, Kehityspäällikkö, Cygate Oy
Puhelin: +358 961389408
Sähköposti: etunimi.sukunimi@cygate.fi

Timo Kauniskangas, Myyntijohtaja, Cygate Oy
Puhelin: +358 961389407
Sähköposti: etunimi.sukunimi@cygate.fi

Cygate on tietoverkkojen tiennäyttäjä. Cygate auttaa asiakkaitaan hyödyntämään tietoverkkojen avaamia mahdollisuuksia suunnittelemalla, rakentamalla ja ylläpitämällä turvallisia verkkoratkaisuja. Cygaten toiminta perustuu asiakkaiden tarpeiden ymmärtämiseen, monipuoliseen kokemukseen, joustavaan toimintamalliin sekä syvälliseen tekniseen osaamiseen. Laitevalmistajista riippumattomana asiantuntijaorganisaationa Cygate toimittaa asiakkailleen aina parhaan saatavilla olevan kokonaisratkaisun ja valvoo sen toimivuutta 24 tuntia vuorokaudessa. Cygate Oy:n toimipisteet sijaitsevat Espoossa, Joensuussa, Kouvolassa, Oulussa, Tampereella ja Turussa. Cygate on osa TeliaSonera-konsernia. Lisätietoja: www.cygate.fi.

Telepo on kansainvälisesti johtava yritysten liikkuvuus- ja yhdistettyjen kommunikointiratkaisujen toimittaja suurille ja keskikokoisille yrityksille sekä palveluntoimittajille maailmanlaajuisesti. Sen ohjelmistopohjainen ratkaisu yhdistää matkapuhelin- kiinteä- ja IP-pohjaiset kommunikaatioverkot toimittaen kokonaisvaltaisen liikkuvuuden, kasvavan tuottavuuden, parantuneen kustannusseurannan ja huomattavat säästöt yrityksille. Sen nopeasti kasvava asiakaskunta ja kumppaniverkosto sisältää useita FORTUNE 500 yrityksiä, kuten Ericsson, Nokia, IBM, Fujitsu, Cisco, TeliaSonera ja Symbian. Telepo on voittanut monta merkittävää palkintoa kuten GSM-kattojärjestön palkinnon parhaasta mobiiliyritysohjelmistosta 2007 ja EU:n suuren teknologiapalkinnon 2007. Lisätietoja: www.telepo.com.