Huipputeknologialla parempaa unta pukinkonttiin

Report this content

Huipputeknologialla parempaa unta pukinkonttiin Uusi Tempur® tyyny markkinoilla Muotoilluista tyynyistään tunnettu, hyvän nukkumisen asiantuntija Tempur on marraskuussa tuonut markkinoille uuden Comfort -tyynyn. Tässä tyynyssä on yhdistetty Tempur -materiaalin painetta vähentävät ominaisuudet perinteiseen tyynymuotoiluun. Tyynyn valmistuksessa on käytetty aivan uudenlaista teknologiaa. Tyynyn sisältö on rouhittua Tempur -materiaalia, jonka ansiosta tyyny muotoutuu automaattisesti niskan ja pään mukaan juuri käyttäjän haluamalla tavalla. Uusi tyyny on monille muotoiltuja tyynyjä karttaville pelastus. Tiivis, muotoutuva ja samalla miellyttävän pehmeä Comfort -tyyny tarjoaa hyvän tuen ja rentouden niska-hartiaseudulle sekä parempaa unen laatua. "Comfort -tyynyn ominaisuudet tekevät siitä ihanteellisen tukityynyn ympärivuorokautiseen käyttöön. Muutamat käyttäjät ovatkin hankkineet sama tien kaksi tyynyä; toinen pään alle ja toinen halaustyynyksi nukuttaessa tai tukemaan kehoa istuessa ja levättäessä", Tempurista kerrotaan. Tyynymateriaali avaruudesta Tempur on huipputeknologiaan perustuva, miellyttävä materiaali, jonka alunperin kehitti NASA yhdysvaltalaista avaruuohjelma varten. Viskoelastisesta, eli hitaasti muotonsa palauttavasta vaahtomuovista valmistettujen Tempur® -tyynyjen ja -patjojen ominaisuudet ovat ainutlaatuisia. Kun materiaali pääsee yhteyteen kehon lämmön kanssa, se pehmenee ja muotoutuu vartalon mukaan, kunnes paino on jakautunut tasaisesti. Parantaa unen laatua "Materiaali vähentää huomattavasti vartaloon kohdistuvaa painerasitusta, mistä johtuen yöllinen levoton liikehtiminen ja kääntyily vähenee. Myös erilaiset rauhattomasta yöunesta johtuvat kivut ja yleinen epämukavuuden tunne vähenee huomattavasti", kerrotaan Tempur Suomi Oy:stä, joka on Tempur® -tuotteiden maahantuoja Suomessa. Tempur® -tuotteita myydään Instrumentariumeissa, huonekaluliikkeissä ja fysikaalisissa hoitolaitoksissa kautta maan. Hygienia huipussaan Tempur® -patjat ja -tyynyt ovat valmistettu laadukkaasta, bakteereita, hometta ja pölypunkkeja hylkivästä materiaalista. Allergiatestatut tuotteet eivät tarvitse muuta hoitoa kuin imuroinnin ja tuuletuksen. Tuotteiden päälliset ovat 60 asteessa pestävää velouria. Kuvat: vapaasti julkaistavat, painokelpoiset kuvat: www.tempur.fi/kuvapankki Lisätietoja: Markkinointipäällikkö Pasi Koistinen, 050 324 1647, pk@tempur.fi, www.tempur.com. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/19/20021119BIT00150/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/19/20021119BIT00150/wkr0002.pdf