Walkerin uusi katalysaattoriluettelo

Report this content

WALKERIN UUSI KATALYSAATTORILUETTELO Ainutlaatuinen, uusi Lambda-anturijärjestelmä sekä yli 110 uutta katalysaattoria Osoittaakseen, miten tärkeät kasvavat katalysaattorimarkkinat ovat, julkaisee maailman suurin pakokaasujärjestelmien valmistaja Walker erikoisluettelon "Catalytic Converter Catalogue 2003" eli "Katalysaattoriluettelo 2003". Siitä löydät kaikki yksityiskohdat Walkerin koko katalysaattorivalikoimasta sekä upouudesta Lambda- anturijärjestelmästä. Tuotuaan hiljattain markkinoille yli 110 uutta katalysaattoriosaa Walker kattaa nyt laajalti asiakkaiden katalysaattoritarpeet. Walkerilla on yli 500 erilaista katalysaattoria yli 2.700 erilaiseen ajonevoon, ja se on siksi saanut yhä vahvemman aseman Euroopan markkinoilla. Walkerin uusi Lambda-anturijärjestelmä on aivan uusi konsepti. Asentajat voivat nyt vaihtaa nopeasti ja turvallisesti kuluneita lambda-antureita johtoja katkaisematta. Ainutlaatuinen "napsauta paikalleen" -laite koostuu lambda-antureista sekä liitinjohdoista. Ainoastaan neljän yleisanturin, 16 liitinjohdon sekä kahden jatkojohdon avulla asentajat voivat nyt käyttää Walkerin uutta ja turvallista järjestelmää yli kahdessatuhannessa erilaisessa auton laitteessa. Walker tuo lisäksi pian markkinoille Lambda-antureiden perussajan (n:o 87850). Perussarja pakkaus, joka sisältää perusvalikoiman lambda-antureita ja - johtoja, tulee myyntiin kesäkuun puolenvälin jälkeen. Frank Plas, Walker-tuotteita valmistavan Tenneco Automotiven tuotepäällikkö, toteaa: "Euroopan katalysaattorimarkkinat tulevat edelleen kasvamaan. Tuotteemme auttavat asentajia laajentamaan toimintaansa, sillä he voivat tarjota korkealaatuisia osia yhä useampaan automerkkiin. Lisäksi ainutlaatuinen, uusi Lambda-anturijärjestelmämme on todella hyödyksi asentajille, sillä he voivat työskennellä yhä nopeammin ja turvallisemmin osien määrän vähennyttyä." Tenneco Automotive on 3,4 miljardin USD:n teollisuusyritys, jonka pääkonttori on Lake Forestissa Yhdysvalloissa, Illinoisin osavaltiossa, ja jonka palveluksessa on noin 21.000 työntekijää eri puolilla maailmaa. Tenneco Automotive on yksi maailman suurimmista ajonhallinta- ja pakokaasujärjestelmien ja lisälaitteiden valmistajista, ja niitä myydään maailmanlaajuisesti tunnetuilla Monroe®- ja Walker® -tuotemerkeillä. Toukokuussa 2003 Lisätietoja voi teille antaa: Simonetta Esposito Viestintäpäällikkö Tenneco Automotive Europe Puh.: +32 - 2 -706 9147 Faks: +32 - 2 - 706 9199 Sähköposti: simonetta.esposito@eu.tenneco-automotive.com ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/30/20030530BIT00080/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/30/20030530BIT00080/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/30/20030530BIT00080/bild.html Pictures