SLL:n Ekoenergia-merkki Termex-lisäeristyspalvelulle

Report this content

Suomen luonnonsuojeluliitto on myöntänyt Ekoenergia-merkin Termex-Eriste Oy:n lisäeristyspalvelulle ensimmäisenä toimialallaan. Ekoenergia -merkki on ympäristömerkki sähkölle, lämmölle ja energiansäästölle. Termex-Eriste Oy on maamme vanhimpia keräyspaperista valmistetun puhallusselluvillan valmistajia.

”Pyrimme Ekoenergia-merkillä nostamaan esiin energiansäästöä edistäviä palvelukonsepteja ja kannustamaan ihmisiä energiansäästötoimenpiteisiin. Termex-Eriste Oy:n yläpohjan lisäeristyspalvelu on hieno esimerkki palvelusta, jolla on saavutettavissa merkittäviä säästöjä rakennuksen energiankulutuksessa ja päästöissä, unohtamatta itse eristemateriaalin ympäristöystävällisyyttä. ”Suomen luonnonsuojeluliiton ekoenergiavastaava Teemu Kettunen kertoo.

”Suomen luonnonsuojeluliitto on luonteva ja mieluinen yhteistyökumppani Termex-Eriste Oy:lle. Molemmilla on yhteinen tavoite: ilmastonmuutoksen torjunta ja luonnon monimuotoisuuden säilyttäminen. Yrityksemme toiminta-ajatuksena on tuottaa ympäristöystävällisiä lämmöneristysratkaisuja asiakaslähtöisesti. Luonnonsuojeluliiton myöntämä Ekoenergia-merkki on osoitus siitä että olemme onnistuneet tässä tavoitteessa”, toteaa toimitusjohtaja Veli-Matti Pölkki Termex-Eriste Oy:stä.

”Suomessa on lähivuosina kasvava lisälämmöneristystarve. Vanhassa rakennuskannassa on merkittävä energiansäästöpotentiaali, jolla on suuri merkitys myös kansallisten päästötavoitteiden saavuttamisessa. Lisäksi tuotteemme valmistuksen hiilidioksidipäästöt ovat alhaiset moneen muuhun lämmöneristemateriaaliin verrattuna. Yläpohjan lisälämmöneristäminen on vaivaton tapa leikata energiankulutusta ja parantaa asumisviihtyisyyttä. Olemme kehittäneet lisäeristyskonseptimme asiakkaan kannalta helpoksi. Hoidamme eristystarpeen kartoituksen, kustannusarvion ja itse puhalluksen avaimet käteen -periaatteella. Työsuoritus on kotitalousvähennyskelpoinen. Voidaankin todeta, että usein nopein ja tehokkain energiaremontti on juuri yläpohjan lisäeristys. Meillä on maanlaajuinen asennusverkosto, joten pystymme tuottamaan lisälämmöneristyspalvelua kattavasti ympäri Suomen”, jatkaa Pölkki.

Lisätietoja:

Teemu Kettunen, ekoenergiavastaava, Suomen luonnonsuojeluliitto, puh. 041 507 6637Veli-Matti Pölkki, toimitusjohtaja, Termex-Eriste Oy, puh. 040 535 8213

www.ekoenergia.fi

www.termex.fi