Jesse Järvinen johtamaan Terveystalon hierontaliiketoimintaa

Jesse Järvinen (KTM) on nimitetty 8.1.2024 alkaen johtamaan Terveystalon hierontaliiketoimintaa, joka sisältää Rela-hierojat ja Suomen Hierojakoulut. Järvinen raportoi tehtävässään Terveystalon Portfolio-liiketoimintojen johtaja Mikko Tainiolle.

Jesse Järvinen siirtyi Hierontapalveluiden liiketoimintajohtajaksi Terveystalon aluejohtajan roolista, jossa hän työskenteli kesäkuusta 2022 asti. Ennen sitä hän toimi lähes 15 vuotta pankkialalla erilaisissa kehitys- ja johtorooleissa, viimeisimpänä pankinjohtajana.

“Rela-hierojat on ainutlaatuinen ketju, joka on kasvanut voimakkaasti viime vuosina. Jesse Järvisen vahva osaaminen ja näkemys verkostomaisen kuluttajaliiketoiminnan johtamisesta tekee hänestä erinomaisen henkilön jatkamaan Rela-hierojien hienoa kasvutarinaa”, sanoo Terveystalon Portfolio-liiketoimintojen johtaja Mikko Tainio

Terveystalon hierontaliiketoiminnassa työskentelee yhteensä noin 450 henkilöä.

“Olen tehnyt työtä terveemmän elämän puolesta viimeiset 1,5 vuotta terveyspalveluverkostossamme, ja nyt tämä työ jatkuu hierontaliiketoiminnan puolella. Olen iloinen päästessäni kehittämään ja kasvattamaan Terveystalon hierontaliiketoimintaa sekä vahvistamaan tarjoamaamme asiakas- ja ammattilaiskokemusta edelleen”, Jesse Järvinen sanoo.

Rela-hierojat on Suomen johtava hierontaketju, joka tarjoaa monipuolisia ja laadukkaita palveluita 80 toimipaikassa ympäri Suomen. Suomen Hierojakoulut toimii 11 paikkakunnalla ja tarjoaa mahdollisuuden niin hieronnan ammattitutkinnon kuin monipuolisten lisäkoulutusten suorittamiseen.

Terveystalon mediapäivystys

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin yksityinen terveyspalveluyritys ja johtava toimija työterveydessä Pohjoismaissa. Tarjoamme monipuolisia perusterveydenhuollon, erikoissairaanhoidon, sekä hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös noin 370 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Ruotsissa tarjoamme työterveyden palveluita 155 toimipaikassa. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.

Vuonna 2022 Suomen Terveystalossa asioi 1,3 miljoonaa yksittäistä asiakasta ja asiakaskäyntejä tehtiin noin 8,5 miljoonaa, joista noin neljännes toteutui etäkanavissa. Terveystalossa työskentelee yhteensä yli 16 800 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. www.terveystalo.com