Kati Sulin on aloittanut Terveystalon digitaalisen liiketoiminnan johtajana

Kati Sulin on nimitetty Terveystalon digitaalisen liiketoiminnan johtajaksi ja konsernin johtoryhmän jäseneksi. Kati Sulin on aloittanut tehtävässään 1.9.2022.

Tehtävässään digitaalisen liiketoiminnan johtajana Kati Sulin vastaa Terveystalon digipalvelujen kehittämisestä sekä niiden viemisestä maailmalle.

- Terveystoimialan kehittäminen digitaalisten palveluiden avulla on yhteiskunnallisesti merkittävää ja yhtiössä on tehty upeaa työtä, tätä on kunnia päästä jatkamaan ammattitaitoisten tiimien kanssa. On hieno nähdä, kuinka asiakkaamme arvostavat Terveystalon monikanavaisia palveluita ja kuinka Terveystalon digitaaliset tuotteet ovat haluttuja nyt myös ulkomailla, Kati kommentoi.

Kati Sulin siirtyy tehtävään verkkokauppa Ifolorin toimitusjohtajan paikalta. Ennen Ifoloria Sulin toimi muun muassa tietoliikennekonserni DNA:n digitalisaatiosta vastaavana johtajana sekä brändin, markkinoinnin ja online-liiketoiminnan johtajana.

Uudessa tehtävässään Katia ajaa erityisesti näkemys siitä, kuinka inhimillisyys ja teknologia voivat toimia käsi kädessä terveydenhuollossa.

- Empatia on tärkeä osa hoitotyötä, jota kone ei voi ikinä korvata. Teknologian ja datan avulla voimme kuitenkin esimerkiksi ennaltaehkäistä sairauksia ja tuoda mielekkyyttä hoitotyöhön. Ideaalitilanteessa kone hoitaa rutiinitehtäviä ja ihminen voi keskittyä siihen, mihin ihmistä oikeasti tarvitaan. Rakennamme digin ja ihmisyyden liittoa, Kati Sulin päättää.

Terveystalon mediapäivystys

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin yksityinen terveyspalveluyritys ja johtava toimija työterveydessä Pohjoismaissa. Tarjoamme monipuolisia perusterveydenhuollon, erikoissairaanhoidon, sekä hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös noin 360 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Ruotsissa tarjoamme työterveyden palveluita 120 toimipaikassa. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.

Vuonna 2021 Suomen Terveystalossa asioi 1,3 miljoonaa yksittäistä asiakasta ja asiakaskäyntejä tehtiin noin 8 miljoonaa, joista noin neljännes toteutui etäkanavissa. Terveystalossa työskentelee yhteensä yli 15 500 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com