Muutos Terveystalon johtoryhmässä

Yritysterveydestä vastaava johtaja Jens Jensen jättää tehtävänsä

Terveystalo Oyj pörssitiedote 11.5.2020 klo 10:05

Terveystalon Yritysterveydestä vastaava johtaja ja johtoryhmän jäsen Jens Jensen on ilmoittanut jättävänsä tehtävänsä. Terveystalo on käynnistänyt Jensenin seuraajan haun. Väliaikaisena yritysterveyden johtajana toimii Läntisen ja Keski-Suomen yritysterveydestä vastaava johtaja Tomi Gustafsson 13.5.2020 alkaen kunnes seuraaja on nimitetty.

”Olen saanut hienon mahdollisuuden olla mukana rakentamassa Terveystaloa työterveyden johtavaksi toimijaksi ja menestyväksi suomalaiseksi pörssiyhtiöksi. Neljän vuoden aikana tapahtunut kasvu on ollut huima. On ollut kunnia olla mukana tällaisella matkalla” toteaa Jens Jensen.

”Haluan kiittää Jensiä koko Terveystalon puolesta hänen panoksestaan ja roolistaan työterveyden liiketoiminnan kasvun rakentamisessa. Hän on ollut keskeisesti mukana Terveystalon noustessa nopeasti Pohjoismaiden johtavaksi yksityisen terveydenhuollon toimijaksi. Kiitän Jensiä erinomaisesta työstä ja toivotan mitä parhainta menestystä jatkossa”, sanoo Terveystalon toimitusjohtaja Ville Iho.