Petra Gräsbeck nimitetty Terveystalo Oyj:n Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Terveystalo Oyj pörssitiedote 30.5.2024 klo 11.00

Petra Gräsbeck, s. 1976, FM on nimitetty Terveystalon Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.8.2024 alkaen. Gräsbeck raportoi tehtävässään toimitusjohtaja Ville Iholle. Gräsbeck siirtyy tehtävään Anora Groupin (ent. Altia Group) viestinnästä ja vastuullisuudesta vastaavan johtajan tehtävästä, jossa hän on toiminut vuodesta 2015 alkaen. Ennen Anoraa Gräsbeck on toiminut muun muassa Hartwallilla Head of Communications -tehtävässä.

- Toivotan Petran lämpimästi tervetulleeksi Terveystaloon ja johtoryhmäämme. Petra tuo tiimiimme rautaista viestinnän ja yhteiskuntasuhteiden osaamista ja kokemusta, Terveystalon toimitusjohtaja Ville Iho kommentoi.

- Odotan innolla Terveystalon tiimiin liittymistä. Terveydenhuolto alana on äärimmäisen kiinnostava, sen toimintaympäristö on muutoksessa – ja se koskee meistä jokaista. Terveystalo on laadustaan tunnettu toimija, joka rakentaa inhimillistä, toimivaa ja vaikuttavaa terveydenhuoltoa. Yhtiön työ on yhteiskunnallisesti tärkeää, sen tuodessa uusia ratkaisuja terveydenhuollon kentälle. Onkin todella innostavaa päästä mukaan toteuttamaan Terveystalon strategiaa ja tekemään aidosti merkityksellistä työtä, Petra Gräsbeck sanoo.

Liite: CV, Petra Gräsbeck

Terveystalo viestintä

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin yksityinen terveyspalveluyritys ja johtava toimija työterveydessä Pohjoismaissa. Tarjoamme monipuolisia perusterveydenhuollon, erikoissairaanhoidon, sekä hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös noin 377 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Ruotsissa tarjoamme työterveyden palveluita 152 toimipaikassa. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.

Vuonna 2023 Suomen Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta ja asiakaskäyntejä tehtiin noin 7,6 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yhteensä yli 15 500 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. www.terveystalo.com