Terveystalo järjestää 2021 puolivuotiskatsauksen tulos-webcastin 12.8.2021

Terveystalo Oyj julkaisee 2021 puolivuosikatsauksensa torstaina 12.8.2021 noin klo 9.00 Suomen aikaa.
Materiaalit ovat julkaisun jälkeen saatavilla osoitteessa: https://www.terveystalo.com/fi/Sijoittajat/Taloustietoa/

Terveystalo järjestää englanninkielisen tulos-webcastin 12.8.2020 alkaen klo 10.30 Suomen aikaa.
Webcastia voi seurata osoitteessa: https://terveystalo.videosync.fi/2021-08-12-terveystalo-q2

Voit esittää kysymyksiä liittymällä puhelinkonferenssiin 5-10 minuuttia ennen alkamisaikaa soittamalla paikalliseen numeroosi:

Suomi +358 9 8171 0310
Ruotsi: +46 8 5664 2651
Iso-Britannia: +44 33 3300 0804
Yhdysvallat: +1 631 913 1422

Tunnuskoodi on: 32751256#

Tuloksen esittelevät toimitusjohtaja Ville Iho ja talousjohtaja Ilkka Laurila.

Liisa-Maija Seppänen, Sijoittajasuhdepäällikkö
liisa-maija.seppanen@terveystalo.com

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys, jonka tavoitteena on voimaannuttaa elinikäiseen terveyteen ja hyvinvointiin ja rakentaa terveempää yhteiskuntaa.  Yhtiö tarjoaa kokonaisvaltaisia hyvinvoinnin, perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille sekä julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös yli 300 toimipaikkaa ympäri Suomen.

Vuonna 2020 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Asiakaskäyntejä tehtiin noin 6,9 miljoonaa, joista yli neljännes toteutui etäkanavissa. Terveystalossa työskentelee yli 13 000 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com