Terveystalo ostaa Keski-Satakunnan terveydenhuollon kuntayhtymän työterveystoiminnan11.6.2020 allekirjoitetulla sopimuksella. Samalla Terveystalosta tulee kuntayhtymän työterveyspalvelujen tuottaja.

Keski-Satakunnan terveydenhuollon kuntayhtymän työterveys tarjoaa työterveyspalveluita alueen kuntien henkilöstölle sekä alueella toimiville yrityksille ja yrittäjille. Työterveyspalvelujen piirissä on noin 4 000 työntekijää. Kaupan myötä työntekijät siirtyvät Terveystaloon vanhoina työntekijöinä ja toiminta jatkuu vanhoissa tiloissa. Sopimus on vuosiarvoltaan noin miljoona euroa.

”Olemme erittäin iloisia saadessamme toivottaa osaavan Keski-Satakunnan terveydenhuollon kuntayhtymän henkilöstön lämpimästi tervetulleeksi Terveystaloon. Yhdessä pystymme palvelemaan alueen yrityksiä ja palveluiden käyttäjiä vielä nykyistäkin paremmin. Keski-Satakunta on Terveystalolle tärkeä alue ja haluamme investoida kasvuun ja kehitykseen tällä alueella", sanoo Terveystalon julkisten palveluiden asiakkuusjohtaja, Toni Siiskonen.

Terveystalo, Toni Siiskonen, Asiakkuusjohtaja, julkiset palvelut, Länsi-Suomi, puh. +358 40 512 3699 toni.siiskonen@terveystalo.com

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkostomme kattaa noin 300 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2019 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,7 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yli 13 000 terveydenhuollon ammattilaista. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com