Terveystalo ostaa kuvantamisen palveluita tarjoavan SRK Group Oy:n

Terveystalo Lehdistötiedote

Terveystalo laajentaa kuvantamisen palveluiden tarjontaansa ostamalla Korona Invest Oy:n omistaman SRK Group Oy:n.

Vuonna 1994 perustetun konsernin yhtiöt tarjoavat henkilöstöpalveluita, etäradiologiaa, rintasyöpäseulontoja ja fyysikkopalveluita sekä julkiselle että yksityiselle sektorille. SRK Groupiin kuuluu emoyhtiön lisäksi Suomen Radiologikeskus Oy, iRad Oy ja Kajaanin Radiologikeskus Oy. Konsernin yhtiöt palvelevat asiakkaita läpi Suomen. Konsernilla on kaksi toimipaikkaa Riihimäellä ja Kajaanissa. Konsernin palveluksessa työskentelee 62 työsuhteista ja 45 ammatinharjoittajana toimivaa ammattilaista ja sen pro-forma liikevaihto vuonna 2023 oli noin 7 miljoonaa euroa.

”Henkilöstömme sekä laaja ammatinharjoittajaverkostomme saa kaupan myötä suuren yhtiön työ -ja kehittymismahdollisuudet”, sanoo SRK Group Oy:n toimitusjohtaja Jaana Tarkki.

”Toivotamme SRK Group Oy:n ammattilaiset lämpimästi tervetulleeksi Terveystaloon. Kauppa täydentää kuvantamisen palvelutarjontaamme ja verkostoamme”, kertoo Henri Mäenalanen, Terveystalon Portfolioliiketoimintojen liiketoimintajohtaja.

Kaikki konsernin palveluksessa olevat henkilöt siirtyvät Terveystaloon vanhoina työntekijöinä ja liiketoiminta jatkuu nykyisissä tiloissa.

Terveystalo viestintä

Terveystalo: Liiketoimintajohtaja Henri Mäenalanen, puh. +358 30 633 4935

SRK Group Oy: Toimitusjohtaja Jaana Tarkki, puh. +358 50 388 3672

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin yksityinen terveyspalveluyritys ja johtava toimija työterveydessä Pohjoismaissa. Tarjoamme monipuolisia perusterveydenhuollon, erikoissairaanhoidon, sekä hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös noin 377 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Ruotsissa tarjoamme työterveyden palveluita 152 toimipaikassa. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.

Vuonna 2023 Suomen Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta ja asiakaskäyntejä tehtiin noin 7,6 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yhteensä yli 15 500 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. www.terveystalo.com