Terveystalo Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 §:n mukainen liputusilmoitus

Terveystalo Oyj, pörssitiedote 28.6.2024 klo 14.30

Terveystalo Oyj on vastaanottanut 28.6.2024 arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Rettig Investment AB:n omistusosuus Terveystalo Oyj:n osakkeista ja äänistä on ylittänyt 15 prosenttia 27.6.2024. Rettig Investment AB:n osakkeiden kokonaismäärä on noussut 16,65 prosenttiin eli 21 153 191 osakkeeseen Terveystalo Oyj:n kaikista osakkeista ja äänistä.

Terveystalolla on yhteensä 127 036 531 osaketta, joista kukin osake tuottaa yhden (1) äänen.

Rettig Investment AB:n osuus:

% osakkeista ja äänistä % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta Yhteenlaskettu %-osuus Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 16,65 % 16,65 % 127 036 531
Edellisessä liputusil-moituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu) 16,52 % 16,52 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet
Osakesarja / osakelaji Osakkeiden ja äänten lukumäärä Osakkeiden ja äänten %-osuus
Suora (AML 9:5) Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
Suora (AML 9:5) Välillinen
(AML 9:6 ja 9:7)
FI4000252127 21 153 191 (Rettig Investment AB)
0 (Rettig Group AB)
21 153 191 (Rettig Capital Oy Ab) 16,65 % (Rettig Invest-ment AB)
0 % (Rettig Group AB)
16,65 % (Rettig Capital Oy Ab)
A YHTEENSÄ 21 153 191 16,65 %

Tietoja liputusvelvollisesta:

Koko määräysvaltaketju (ylintä määräysvaltaa käyttävästä luonnollisesta tai oikeushenkilöstä alkaen), jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi %-osuus osakkeista ja äänistä %-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusväli-neiden kautta Osakkeet, äänet ja ra-hoitusvälineet yhteensä
Rettig Capital Oy Ab 0 0
Rettig Oy Ab 0 0
Rettig Investment AB 16,65 21 153 191

Tämä ilmoitus liittyy konsernin sisäiseen rakennejärjestelyyn, jossa Rettig Group AB, tässä ilmoituksessa ilmoitettavan osakeomistuksen aiempi suora omistaja, on 27.6.2024 sulautunut Rettig Investment AB:hen. Siten Rettig Investment AB omistaa Terveystalo Oyj:ssä suoraan 21 153 191 osaketta, jotka ovat siirtyneet Rettig Investment AB:n omistukseen Rettig Group AB:lta sulautumisen seurauksena.

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin yksityinen terveyspalveluyritys ja johtava toimija työterveydessä Pohjoismaissa. Tarjoamme monipuolisia perusterveydenhuollon, erikoissairaanhoidon, sekä hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös noin 377 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Ruotsissa tarjoamme työterveyden palveluita 152 toimipaikassa. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.

Vuonna 2023 Suomen Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta ja asiakaskäyntejä tehtiin noin 7,6 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yhteensä yli 15 500 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. www.terveystalo.com