• Terveystalo Oyj/

Terveystalo Oyj: Kilpailu- ja kuluttajavirasto hakee jatkoaikaa Terveystalon ja Attendon välisen yrityskaupan käsittelemiseksi

Terveystalo Oyj Pörssitiedote 5.10.2018 klo. 9.00

Terveystalo Oyj ("Terveystalo") on 17.5.2018 allekirjoittanut sopimuksen, jonka nojalla se ostaa Attendo AB:lta (publ) ("Attendo") Suomen terveyspalvelut ("Järjestely"). Terveystalo on tiedottanut Järjestelystä pörssitiedotteella 17.5.2018. Järjestelyn toteutuminen on ehdollinen kilpailuviranomaisen hyväksynnälle.

Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) Terveystalon ja Attendon Suomen terveyspalveluiden välistä yrityskauppaa koskeva selvitys on edelleen kesken, ja KKV on tänään hakenut markkinaoikeudelta jatkoaikaa asian käsittelemiseksi 14.12.2018 asti. Mikäli markkinaoikeus myöntää pyydetyn jatkoajan, ja KKV hyväksyy Järjestelyn kyseisen jatkoajan kuluessa, Järjestelyn arvioidaan mahdollisesta jatkoajasta riippumatta edelleen toteutuvan Järjestelyn toteuttamiselle aiemmin arvioidun aikataulun puitteissa vuoden 2018 lopussa.

Lisätietoja antaa:
Kati Kaksonen, Johtaja, sijoittajasuhteet ja talousviestintä
Puh. +358 10 345 2034
Kati.kaksonen@terveystalo.com

Tärkeimmät tiedotusvälineet

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkosto kattaa noin 180 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2017 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,3 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee lähes 9 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com