Terveystalo Oyj: Taloudellinen raportointi ja Yhtiökokous vuonna 2019

Terveystalo Oyj, pörssitiedote 14.11.2018 klo 9.05

Terveystalo Oyj julkaisee taloudelliset raporttinsa vuonna 2019 seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 2018 torstaina 14.2.2019
  • Vuosikertomus vuodelta 2018 viikolla 9, 2019
  • Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2019 torstaina 9.5.2019
  • Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuulta 2019 torstaina, 8.8.2019
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2019 torstaina 31.10.2019

Vuoden 2018 tilinpäätöstiedote ja taloudelliset katsaukset vuonna 2019 julkaistaan noin klo 9.00 Suomen aikaa. Taloudelliset katsaukset laaditaan suomeksi ja englanniksi.

Terveystalon tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus julkaistaan osana vuosikertomusta vuodelta 2018.

Terveystalon varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 4.4.2019 Helsingissä.

Kati Kaksonen, johtaja, sijoittajasuhteet ja talousviestintä
Puh. 010 345 2034
Kati.kaksonen@terveystalo.com

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkosto kattaa 180 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2017 Terveystalossa asioi noin 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,3 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee lähes 9 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com