Terveystalo Oyj: Taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2020

Terveystalo Oyj, pörssitiedote 11.10.2019 klo 9.00

Terveystalo Oyj julkaisee taloudelliset raporttinsa vuonna 2020 seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote 2019 torstaina 13.2.2020
  • Vuosikertomus vuodelta 2019 viikolla 9, 2020
  • Osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta 2020 keskiviikkona 6.5.2020
  • Puolivuotiskatsaus tammi-kesäkuulta 2020 torstaina, 6.8.2020
  • Osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2020 torstaina 29.10.2020

Vuoden 2019 tilinpäätöstiedote ja taloudelliset katsaukset vuodelta 2020 julkaistaan noin klo 9.00 Suomen aikaa. Taloudelliset katsaukset laaditaan suomeksi ja englanniksi.

Terveystalon tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus julkaistaan osana vuosikertomusta vuodelta 2019.

Terveystalon varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 2.4.2020 Helsingissä.

Kati Kaksonen, johtaja, sijoittajasuhteet ja talousviestintä
Puh. 010 345 2034
Kati.kaksonen@terveystalo.com

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkosto kattaa 260 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2018 Terveystalossa asioi noin 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,5 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yli 10 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com