Terveystalo Oyj:n hallituksen järjestäytymiskokouksen päätöksiä

Terveystalo Oyj, pörssitiedote 4.4.2019 klo 17.25

Terveystalo Oyj:n hallitus teki tänään pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä järjestäytymiskokouksessaan seuraavat päätökset:
Hallitus valitsi hallituksen puheenjohtajaksi Kari Kauniskankaan ja hallituksen varapuheenjohtajaksi Tomas von Rettigin.
Hallitus valitsi myös jäsenet hallituksen valiokuntiin. Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Lasse Heinonen ja jäseniksi Paul Hartwall ja Olli Holmström. Palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Kari Kauniskangas ja jäseniksi Dag Andersson, Åse Michelet ja Katri Viippola.

Lisätietoja:
Kati Kaksonen, johtaja, sijoittajasuhteet ja talousviestintä
Puh. 010 345 2034
Kati.kaksonen@terveystalo.com

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.  Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkostomme kattaa noin 260 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2018 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,5 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yli 10 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen Työn Liiton jäsen. www.terveystalo.com