• Terveystalo Oyj/

Terveystalo Oyj:n toimintakertomus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2018 on julkaistu

Terveystalo Oyj Tilinpäätös ja toimintakertomus 28.2.2019 klo 9.00

Terveystalo on tänään julkaissut vuosikatsauksen vuodelta 2018 osoitteessa https://www.terveystalo.com/fi/vuosikertomus-2018/. Julkaisu sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen, selvityksen muista kuin taloudellisista tiedoista sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä.

Vuosikertomus on tämän tiedotteen liitteenä PDF-tiedostona.

Lisätietoja:
Kati Kaksonen, johtaja, sijoittajasuhteet ja talousviestintä
Puh. 010 345 2034
Kati.kaksonen@terveystalo.com

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.  Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Vuonna 2018 valtakunnallinen verkostomme kattoi noin 180 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2018 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,5 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yli 10 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen Työn Liiton jäsen. www.terveystalo.com