Terveystalo siirtää vuoden 2021 puolivuotiskatsauksensa julkistusta aiemmin ilmoitetusta päivästä

Terveystalo Oyj Pörssitiedote 8.6.2021 klo 08:10

Terveystalo siirtää vuoden 2021 puolivuosikatsauksensa julkistuspäivän aiemmin ilmoitetusta päivästä 16.7.2021. Uusi julkistusajankohta on 12.8.2021 n. klo 9.00 Suomen aikaa. Tulosjulkistuksen siirtyminen johtuu aiemmin tänään julkaistusta yritysostosuunnitelmasta.

Terveystalo järjestää tulosjulkistustilaisuuden webcastina ja puhelinkonferenssina julkaisupäivänä ja tarkemmat tiedot tapahtumasta julkistetaan noin kaksi viikkoa ennen julkistuspäivää.

Liisa-Maija Seppänen, IR Manager
liisa-maija.seppanen@terveystalo.com

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys, jonka tavoitteena on voimaannuttaa elinikäiseen terveyteen ja hyvinvointiin ja rakentaa terveempää yhteiskuntaa.  Yhtiö tarjoaa kokonaisvaltaisia hyvinvoinnin, perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille, sekä julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös yli 300 toimipaikkaa ympäri Suomen.

Vuonna 2020 Terveystalossa asioi 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Asiakaskäyntejä tehtiin noin 6,9 miljoonaa, joista yli neljännes toteutui etäkanavissa. Terveystalossa työskentelee yli 13 000 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com ​​​​​​​