Terveystalon pääomamarkkinapäivä 2023

Terveystalo järjestää pääomamarkkinapäivän tänään 10.5.2023 Helsingissä klo 10.00–14.30.

Pääomamarkkinapäivän tarkoituksena on tarjota päivitys Terveystalon liiketoimintaympäristöstä, strategiasta ja uudesta toimintamallista sekä kaksivuotisen tulosparannusohjelman edistymisestä. Tapahtumassa esiintyvät toimitusjohtaja Ville Iho, talousjohtaja Juuso Pajunen sekä muita johtoryhmän jäseniä.

Esitysmateriaalit ovat saatavilla tapahtuman alussa osoitteessa https://www.terveystalo.com/fi/yhtio/sijoittajat/capital-markets-day-2023 . Kaikkia päivän esityksiä voi seurata webcast-lähetyksenä osoitteessa: https://terveystalo.videosync.fi/cmd-2023/register. Lähetyksen tallenne on katsottavissa samassa osoitteessa pian tilaisuuden jälkeen. Tilaisuuden ja materiaalien kieli on englanti.

10:00 Opening of Terveystalo’s CMD 2023

Intro & strategic overview | Journey to value maximization, Ville Iho, President & CEO

Commercial | Strengthening our position as a market leader, Marja-Leena Tuomola, CCO

11.15–11.30 tauko

Integrated care | Delivering the best outcomes for patients, professionals, and shareholders
Petri Bono, Chief Medical Officer

Digital | Driving efficiency, care continuity, and the best care outcomes
Ilari Richardt, SVP, Digital Services

12.30–13.15 lounastauko

People-centric | The best workplace for professionals, Minttu Sinisalo, SVP HR

Financial performance & targets | On track with improved value creation, Juuso Pajunen, CFO

Summary & closing words, Ville Iho, CEO

14.30 tapahtuma päättyy

Lisätietoja antaa:
Kati Kaksonen, Viestintä- sijoittajasuhde- ja vastuullisuusjohtaja
Puh. +358 10 345 2034
kati.kaksonen@terveystalo.com

Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin yksityinen terveyspalveluyritys ja johtava toimija työterveydessä Pohjoismaissa. Tarjoamme monipuolisia perusterveydenhuollon, erikoissairaanhoidon, sekä hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta, 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös noin 370 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Ruotsissa tarjoamme työterveyden palveluita 155 toimipaikassa. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.

Vuonna 2022 Suomen Terveystalossa asioi 1,3 miljoonaa yksittäistä asiakasta ja asiakaskäyntejä tehtiin noin 8,5 miljoonaa, joista noin neljännes toteutui etäkanavissa. Terveystalossa työskentelee yhteensä yli 16 800 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. www.terveystalo.com