Ville Iho Terveystalon toimitusjohtajaksi joulukuusta 2019 alkaen

Terveystalo Oyj Pörssitiedote 14.11.2019 klo 13.02

Terveystalon toimitusjohtajaksi 8.8.2019 nimitetty ViIle Iho aloittaa tehtävässään 6.12.2019.

Talousjohtaja Ilkka Laurila jatkaa väliaikaisena toimitusjohtajana Ville Ihon aloitukseen asti ja jatkaa tämän jälkeen talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Nimitystiedote 8.8.2019

Kari Kauniskangas, hallituksen puheenjohtaja

Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu julkinen osakeyhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus. Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille. Valtakunnallinen verkosto kattaa 260 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Toimipaikkaverkostoa täydentävät ympäri vuorokauden saatavilla olevat digitaaliset palvelut.

Vuonna 2018 Terveystalossa asioi noin 1,2 miljoonaa yksittäistä asiakasta. Lääkärikäyntejä tehtiin noin 3,5 miljoonaa. Terveystalossa työskentelee yli 10 000 terveydenhuollon ammattilaista, joista noin puolet toimii itsenäisinä ammatinharjoittajina. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen. www.terveystalo.com