Työskentele kovaa korkealla – turvallisesti ja tuottavasti

Report this content

Työturvallisuus on tuottavuuden avain, etenkin silloin kun työskennellään korkealla. Siksi tikkaiden ja työtasojen hankintapäätöstä ohjaavat varmuus ja laatu. Zarges-tuotteissa toimintavarmuus ja helppokäyttöisyys yhdistyvät järkevään hintaan. Suomalainen perheyritys TH-Teocon Oy on jo yli kolmekymmentä vuotta markkinoinut ja myynyt laajan valikoiman Zarges-tikkaita ja työtasoja etenkin raskaaseen ammattikäyttöön. Tikkaita saa mm. Elektroskandian myymälöistä.  Sarjavalmisteisten tikkaiden lisäksi tikkaita saa myös mittatilauksena. Mittatilauksena valmistettavien tikkaiden ja erikoistuotteiden toimitusaika on noin 3 viikkoa tilauksesta.

Euroopassa, pääosin Saksassa valmistettuihin Zarges-työvälineisiin luotetaan. Mm. Helsinki-Vantaan lentoasema päätyi valitsemaan ne tavarankuljetusjärjestelmän tiloihin.  Zarges takaa turvallisen työskentelyn ahtaissakin paikoissa. Tikkaat on helppo kuljettaa ja nopeat ottaa käyttöön. Malleja on yli 500, eli jokaisen käyttötarkoitukseen on tarjolla laadukas ja turvallinen työtaso lisävarusteineen.

Kohdekartoitus, kunnossapito ja seurantaohjelma

”TH-Teoconin kohdekartoituksen avulla asiantuntijamme pystyvät tarjoamaan kulloiseenkin kohteeseen tarkoituksenmukaiset ja turvalliset ratkaisut”, kertoo TJ Matti Moberg. Tikkaita löytyy niin erittäin vaativiin käyttötarkoituksiin kuin asennus- ja huoltokäyttöönkin. TH-Teocon Oy tarjoaa myös tikkaiden kunnossapito- ja seurantaohjelman. Tuotteet löydät kätevästi osoitteesta www.th-teocon.fi

Zargesin suomalaiset kasvot

Yksityisomisteinen, suomalainen TH-Teocon Oy on vuodesta 1979 lähtien toiminut Zarges-yhtiön edustajana Suomessa ja on nykyisin alan markkinajohtaja, joka tarjoaa laajimman valikoiman testattuja ja hyväksyttyjä tikkaita ja telineitä. Yritystä luotsaa toimitusjohtaja Matti Moberg. ”Perheyrityksen pitää lunastaa lupauksensa joka päivä. Olemme lujasti sitoutuneita Suomen työsuojelualan yritysten liiton STYL:in arvoihin”, Moberg sanoo.

Lisätietoja: TH-Teocon Oy, TJ Matti Moberg 040 900 1055 matti.moberg@th-teocon.fi, www.th-teocon.fi