Qgallery kaupallistaa yhteisöpalvelut

Report this content

Qgallery on suunnittelutoimisto The Designer Who Loved Me:n kehittämä innovatiivinen ja kustannustehokas työkalu, jonka avulla yritys saa luotua tarpeidensa mukaisen yhteisöpalvelun.

Qgallery-yhteisöjä voi muokattavuutensa ansiosta käyttää lukuisiin eri tarkoituksiin markkinointia tukevista kampanjoista aina kokonaisvaltaiseen verkkoliiketoimintaan. “Moni suomalainen yritys pohtii, miten olla mukana sosiaalisessa mediassa. Tavalliset yhteisöpalvelut tarjoavat verkkomarkkinoinnin näkökulmasta maineeseensa nähden varsin vaatimattomia ominaisuuksia. Qgallery-yhteisöissä on rajana vain oma mielikuvitus. Yhteisöpalvelut kustomoidaan asiakkaan toiveiden mukaisiksi, ja kohderyhmän tarpeet otetaan jo suunnitteluvaiheessa huomioon. Tästä syystä asiakkaamme ovat olleet erittäin tyytyväisiä Qgallery-toteutuksiin”, The Designer Who Loved Me:n toimitusjohtaja Jani Tanskanen sanoo. Qgallery-yhteisöjä on luotu muun muassa Microsoftille, Ruisrockille ja Trendi-lehdelle. “Palvellaksemme lukijoitamme entistä paremmin ja 24/7 päätimme hankkia Tyylituomari-osion www.trendi.fi:n osaksi. Tyylituomarissa lukijamme saavat välittömän palautteen epäröidessään eri pukeutumisvaihtoehtojen välillä. Palvelu on osoittautunut juuri niin tarpeelliseksi kuin uskoimmekin. Myös mainostajat ovat heti alusta asti olleet kiinnostuneita Tyylituomarin ympärille rakentuvista mainosmahdollisuuksista.”, kertoo Trendiä kustantavan Forma Publishingin toimitusjohtaja Eve Vaasmaa.

Avainsanat: