Milloin presidentti viimeksi kävi luonanne?

Report this content

Nyt avautuu yksi maailman suurimmista puhujatoimistoista Tukholmassa: The London Speaker Bureau. The London Speaker Bureaulla on toimistot kymmenessä maassa sekä maailmanlaajuinen yhteysverkosto, joten voimme tarjota kansainvälistä osaamista ja lähes rajattomat valinnanmahdollisuudet luennoitsijaa etsiville.

Koska The London Speaker Bureau on ainoa välittäjä puhujan ja asiakkaan välillä voimme toimia edullisesti, henkilökohtaisesti ja tehokkaasti. Meillä on saatavilla nykypäivän johtavat ja inspiroivimmat puhujat koko maailmasta niin yritysalalla, politiikassa, ympäristöalalla, kuin tieteessäkin sekä motivaationkohottajia niin yksityiselle kuin julkisellekin sektorille. London Speaker Bureaussa tiedetään, että kiinnostus kansainväliseen inspiraatioon lisääntyy Ruotsissa jatkuvasti ja että tarve saada tietoa ja näkemystä esimerkiksi ympäristöalalla, politiikassa ja taloudessa kasvaa koko ajan. Kaikki meidän edustamamme puhujat ovat huolellisesti valittuja ja he lukeutuvat alansa tunnetuimpiin auktoriteetteihin. Meillä on esimerkiksi eksklusiivinen kontakti bangladesilaiseen pankkiiriin ja ekonomiin Muhammad Yunukseen, saksalaiseen poliitikkoon Gerhard Schroederiin sekä maailman parhaimpaan Kiinan talouden asiantuntijaan. Linda Yuehiin. Miksipä et kuuntelisi neuvoja englantilaisen jalkapallojoukkueen Manchester Unitedin markkinointigurulta, saisi vastauksia kysymyksiin Venäjän tulevaisuudesta itseltään Gorbatšovilta, tai kuulisi kuinka Chris Hughes loi maailman suurimman sosiaalisen verkkosivuston Facebookin. Kaikilla puhujillamme on ainutlaatuisia kokemuksia ja he voivat motivoida tai muutoin aktivoida ajattelua. Halutut puhujannimet, kuten Sir Richard Branson, Virgin Groupin perustaja sekä näyttelijä ja YK:n suurlähettiläs Michael Douglas ovat myös edustamiamme luennoitsijoiden peruskiviä. London Speaker Bureaussa olemme eittäin tarkkoja asiakkaistamme ja teemme kaikkemme, että saisitte parasta ulkoista osaamista juuri teidän tapahtumaanne ja autamme teitä tietysti ehdotuksin ja ideoin. Käykää internet-sivuillamme osoitteessa londonspeakerbureau.se tai soittakaa numeroon +46(0)8-457 57 53, niin kerromme lisää. Olemme myös paikalla Göteborgissa Tapahtumapäivillä jotka pidetään Svenska Mässan- messukeskuksessa 15.-16. syyskuuta 2010. Aiemmin mainitut Peter Draper sekä David Magliano, mies jonka ansiosta Lontoosta tuli olympiakaupunki, ovat molemmat luennoimassa. Ystävällisin terveisin Alex Krause ja Adriano Baggio The London Speaker Bureau Scandinavia The London Speaker Bureaun perustivat vuonna 1995 Tom Kenton-Slaney ja Brendan O’Connor. Tänä päivänä The London Speaker Bureaulla on toimistot Lontoossa, Dublinissa, Pariisissa, Frankfurtissa, Kapkaupungissa, Hong Kongissa, Kuala Lumpurissa, Rio Janeirossa ja nyt myös Tukholmassa. The London Speaker Bureau Scandinavia Alex Krause Matkapuh. +46(0)76-317 2354 alex@londonspeakerbureau.se Adriano Baggio Matkapuh. +46(0)73-533 6304 adriano@londonspeakerbureau.se