Ticket Corporate Travel lanseeraa uuden liikematkustusta helpottavan mobiilipalvelun

Report this content

Ticket Corporate Travel lanseeraa uuden mobiilipalvelun, jossa matkustaja saa oman matkasuunnitelmaansa helposti suoraan matkapuhelimeensa kaikissa pohjoismaissa – Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Travel Update -mobiilipalvelu siirtää kaiken olennaisen tiedon matkustajan matkasuunnitelmasta suoraan omaan matkapuhelimeen. Matkustaja saa mm. tiedot lentojensa aikatauluista ja statuksesta, hotellitiedot karttoineen ja vuokra-auton varaustiedot. Matkustajalla on myös mahdollisuus tarkistaa säätilanne kohteessa ja kohdemaan valuuttatiedot. Uuden Travel Update -mobiilipalvelun avulla matkustaja saa matkatietonsa helposti esille samalla vähentäen paperinkulutusta ja stressiä kadonneista matkustusasiakirjoista.

Travel Update toimii useimissa matkapuhelimissa, ilman erityisten applikaatioden tai muiden tiedostojen lataamista. Palvelun tuottaa ruotsalainen Traveas AB.

”Travel Update -mobiilipalvelun lanseeraus vahvistaa suhdettamme asiakkaisiimme tarjoamalla heille mahdollisuuden päästä helposti omiin matkatietoihin matkapuhelimensa kautta.Tämä on askel strategiassamme tarjota asiakkaillemme parempaa tavoitettavuutta”, sanoo Jan Nyholm Area Manager, Ticket Corporate Travel.

Lisätietoja palvelusta antaa:

Ticket Corporate Travel
Area Manager, Jan Nyholm
Sähköposti: jan.nyholm@ticketcorporatetravel.fi

Traveas
Jack Melcher-Claësson
Tel +46 70 787 20 08
E-post: jack@traveas.com

Ticket Corporate Travel
Ticket Corporate Travel tarjoaa kattavaa palvelua liittyen liikematkustamiseen ja siihen liittyviin hallinnollisiin palveluihin. Osaamisemme avulla yritykset löytävät yksinkertaisia ja kustannustehokkaita ratkaisuja kokouksiin ja liikematkustamiseen liittyviin tarpeisiinsa.

Ticket Corporate Travelilla on Pohjoismaissa yhteensä 12 omaa tai yhteistyökumppanitoimistoa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Globaalin partnerinsa FCm:n kumppanina Ticket Corporate Travel pystyy tarjoamaan vahvaa osaamistaan liikematkustuksessa maailman laajuisesti yli 75 maassa. Emoyhtiön Ticket Affärsresorin myynti on noin 1,5 mdr SEK ja se työllistää  noin 133 henkilöä vuodessa. Ticket Corporate Travelin omistaa Braganza AS, jonka pääkonttori sijaitsee Tukholmassa.

Avainsanat: