• Ticket Biz Oy Ab/

Ticket Corporate Travelin globaali partneri FCm Travel Solutions on palkittu “Maailman johtavaksi Travel Management – yritykseksi 2011”

Report this content

Ticket Corporate Travelin maailmanlaajuinen yhteistyökumppani FCm Travel Solutions on nimitetty maailman johtavaksi Travel Management – yritykseksi 2011 ja vastaanotti palkinnon World Travel Awards – gaalassa Dohassa, Qatarissa 11.1.2012.

FCm Travel Solutionsilla on ollut menestyksekäs vuosi ja on jo aiemmin valittu Euroopan johtavaksi Travel Management – yritykseksi samalle vuodelle.

”Olemme hyvin ylpeitä kuuluessamme FCm Travel Solutionsin maailmanlaajuiseen verkostoon. On fantastinen saavutus tulla valituksi johtavaksi liikematkayritykseksi sekä Euroopassa, että maailmanlaajuisesti. Palkinto lujittaa verkostomme vahvuutta, jolla on laaja maantieteellinen kattavuus yhdistettynä vahvaan paikalliseen läsnäoloon”, sanoo Jan Nyholm, Area Manager, Ticket Corporate Travel Suomi.

Ticket Corporate Travelilla on FCm Travel Solutionsin partnerina mahdollisuus toimittaa kokonaisvaltaisia liikematkustusratkaisuja maailmanlaajuisesti. FCm Travel Solutions lukeutuu maailman viiden suurimman globaalin Travel Management – yrityksen joukkoon ja on edustettuna yli 75 maassa.

Lisätietoja antaa:

Area Manager Finland, Jan Nyholm, puh. +358 207 209 175
E-mail: jan.nyholm@ticketcorporatetravel.fi

Ticket Corporate Travel
Ticket Corporate Travel tarjoaa kattavia matkapalveluja pohjoismaisille yrityksille ja yhteisöille. Osaamisemme avulla autamme yrityksiä löytämään yksinkertaisia ja kustannustehokkaita kokous- ja matkapalveluratkaisuja.

Ticket Corporate Travel toimii nykyään Ruotsissa kahdeksalla paikkakunnalla omissa toimistoissa sekä yhteistyössä NEX-matkatoimiston kanssa. Yrityksellä on myös omat myyntitoimistot Suomessa ja Norjassa, ja Tanskassa myynti tapahtuu FCm-kumppanuuden kautta. FCm Travel Solutions on Ticket Corporate Travelin maailmanlaajuinen yhteistyökumppani. FCm on maailman johtavia liikematkatoimistoverkostoja, ja se toimii noin 75 maassa. Ticket Corporate Travelin omistaa Braganza AS, ja sen pääkonttori sijaitsee Tukholmassa Ruotsissa. Ticket Corporate Travelin vuosimyynti on noin 1,5 mrd SEK, ja sen palveluksessa on noin 133 henkilöä. Ticket-tavaramerkki on jaettu Ticket Privatresorin kanssa.

Avainsanat: